Звіт про роботу загального відділу протягом листопада 2019 року
Загальним відділом Луцької міської ради протягом листопада 2019 року організовано проведення 5 засідань виконавчого комітету міської ради.
Взято участь у розробці, проведено експертизу на відповідність Інструкції з діловодства, Регламенту роботи виконавчого комітету, чинним нормативним документам, зареєстровано 140 рішень виконавчого комітету та 30 розпоряджень міського голови.
Зареєстровано, забезпечено облік та контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 624 документів вхідної кореспонденції.
Опрацьовано та відправлено 609 документів вихідної кореспонденції.
Опрацьовано та доведено до відома виконавців 5 доручень секретаря міської ради та заступників міського голови.
Зареєстровано 65 запитів на інформацію (електронною поштою надійшло 52 запити, поштою – 4, подано громадянами особисто – 9).
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб – 47, громадських організацій – 11, ЗМІ – 6, юридичних осіб – 1.
12 листопада загальний відділ взяв участь в організації та проведенні навчання для діловодів, відповідальних за архівний підрозділ виконавчих органів міської ради, на тему: «Про складання номенклатури справ виконавчого органу та актів про вилучення для знищення документів».
Загальний відділ 777 943