Звіт про роботу загального відділу протягом листопада 2021 року
Загальним відділом Луцької міської ради у листопаді 2021 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті міської ради та виконавчих органах міської ради.
Відповідно до розпоряджень міського голови протягом листопада було організовано проведення двох чергових та двох позачергових засідань виконкому.
Всього у листопаді зареєстровано 168 рішень виконавчого комітету. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 71 рішення, містобудування і підприємництва – 18, соціальної політики – 2, транспорту – 6, реклами – 7, економіки – 1, майна комунальної власності – 30, житлових питань – 7, загальних питань – 3, програм – 7, тарифів – 2, благоустрою – 1, житлово-комунального господарства – 4, виборів – 1, екології – 1, охорони здоров’я – 1.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.
Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 45 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності, які погоджені відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту.
Зокрема, розпорядженнями міського голови затверджено:
- склад організаційного комітету з підготовки та відзначення 600-річчя з’їзду європейських монархів у місті Луцьку;
- перелік допущених до голосування, а також перелік проєктів-переможців Бюджету участі Луцької міської територіальної громади; склад робочої групи з питань Бюджету участі сільських територій;
- порядок організації роботи з повідомленнями про корупцію, внесеними викривачами, в апараті міської ради та виконавчого комітету, виконавчих органах Луцької міської ради;
- Положення про комісію з питань оцінки вартості, вирішення питання щодо можливості використання, місця та строку зберігання дарунків, одержаних як подарунки Луцькій міській територіальній громаді;
- склад та Положення координаційної ради з питань протидії поширенню наркоманії та інших негативних проявів серед дітей та молоді, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів у Луцькій міській територіальній громаді;
- Порядок організації роботи у виконавчих органах Луцької міської ради щодо оприлюднення на єдиному веб-порталі використання публічних коштів інформації згідно з вимогами Закону України «Про відкритість використання публічних коштів».
Відповідно до розпоряджень міського голови вшановано пам’ять жертв голодоморів України, Михайла Грушевського, учасників Революції Гідності та Героїв Небесної Сотні, заплановано проведення заходів до Міжнародного дня людей з інвалідністю.
Протягом листопада зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 713 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 237 звернень, поштою – 135, здано особисто – 189. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 73 листи, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 79.
Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 595 документів вихідної кореспонденції.
Загальний відділ здійснює перевірку внутрішніх загальних листів, що надходять на розгляд міського голови та заступників міського голови від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Зокрема, таку перевірку у листопаді пройшло 32 вхідних листи та зареєстровано 5 вихідних листів.
Опрацьовано, доведено до відома виконавців чотири доручення міського голови, два доручення заступника міського голови та одне доручення заступника міського голови, керуючого справами виконкому.
У загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 54 запитів на інформацію, що надійшли на адресу Луцької міської ради. Відповідно до резолюції міського голови та заступників міського голови загальним відділом взято участь у розгляді та підготовці проєктів відповідей п’яти запитів. Звіт про роботу із запитами на інформацію у листопаді 2021 року розміщено на сайті міської ради.
У листопаді начальник відділу та заступник начальника відділу пройшли двотижневе навчання та отримали сертифікати про підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування за спеціальною професійною програмою. Також усі працівники відділу пройшли навчання на онлайн-платформі з цифрової грамотності «Дія. Цифрова освіта» з курсів: «Обережно! Кібершахраї», «Кіберняні», «Як громаді стати цифровою», «Електронний підпис», «Персональні дані» та отримали відповідні сертифікати.
Працівниками відділу було надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту роботи виконавчого комітету.
Загальний відділ 777 943