Звіт про роботу загального відділу протягом листопада 2022 року
Загальним відділом Луцької міської ради у листопаді 2022 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.
Відповідно до розпоряджень міського голови протягом листопада 2022 року загальним відділом було організовано одне чергове засідання виконавчого комітету та одне позачергове.
Всього у листопаді зареєстровано 133 рішення виконавчого комітету. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 65 рішень, містобудування і підприємництва – 15, транспорту – 10, економіки – 9, реклами – 6, майна – 5, комунальних підприємств – 5, житлових питань – 4, програм – 3, соціальної політики – 3, тарифів – 3, бюджету – 2, будівництва – 1, загальних питань – 1, юридичних питань – 1.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.
Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 27 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності та одне розпорядження міського голови з адміністративно-господарських питань, погоджені відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради (далі – Регламенту).
Відповідно до розпоряджень міського голови затверджено:
інструкції з охорони праці під час роботи в умовах воєнного стану (ведення бойових дій) та під час дистанційної роботи в умовах воєнного стану;
положення про робочу групу з питань легалізації тіньової зайнятості та заробітної плати найманих працівників та її склад.
Організовано та проведено заходи з вшанування пам’яті жертв голодоморів в Україні, захід у межах Всеукраїнської інформаційної акції «16 днів активізму проти гендерно зумовленого насильства».
Протягом листопада зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 588 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 219 звернень, поштою – 76, здано особисто – 151. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 44 листи, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 98.
Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 326 документів вихідної кореспонденції.
Загальний відділ здійснює перевірку внутрішніх загальних листів, що надходять на розгляд міського голови та заступників міського голови від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Зокрема, у листопаді таку перевірку пройшло 29 вхідних листів та зареєстровано 6 вихідних листів.
Опрацьовано, доведено до відома виконавців два доручення міського голови та одне доручення заступника міського голови.
У загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 20 запитів на інформацію, що надійшли на адресу Луцької міської ради. Звіт про роботу із запитами на інформацію у листопаді 2022 року розміщено на офіційному сайті міської ради.
Працівниками відділу надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту.
Загальний відділ
777 943