Звіт про роботу загального відділу протягом серпня 2020 року
Загальним відділом Луцької міської ради протягом серпня 2020 року організовано проведення 3 позачергових засідань виконавчого комітету міської ради в режимі відеоконференції.
Взято участь у розробці, проведено експертизу на відповідність Інструкції з діловодства, Регламенту роботи виконавчого комітету, чинним нормативним документам, зареєстровано 126 рішень виконавчого комітету та 31 розпорядження міського голови.
Зареєстровано, забезпечено облік та контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 543 документів вхідної кореспонденції.
Опрацьовано та відправлено 381 документ вихідної кореспонденції.
Опрацьовано та доведено до відома виконавців 1 доручення секретаря міської ради та 2 доручення першого заступника міського голови.
Зареєстровано 49 запитів на інформацію (електронною поштою надійшло 45 запитів, поштою – 2, подано по телефону – 1, громадянами особисто – 1). За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб – 37, громадських організацій – 6, ЗМІ – 5, юридичних осіб – 1.
Під час розгляду двох запитів, що стосувалися надання великого обсягу інформації та пошуку її серед значної кількості даних, було застосовано норми п. 4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачають продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» один запит було перенаправлено належному розпоряднику інформації.
Загальний відділ 777 943