Звіт про роботу загального відділу протягом серпня 2021 року
Загальним відділом Луцької міської ради у серпні 2021 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті міської ради та виконавчих органах міської ради.
Відповідно до розпоряджень міського голови протягом серпня було організовано проведення двох чергових та одного позачергового засідання виконкому.
Усього у серпні зареєстровано 178 рішень виконавчого комітету. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 72, містобудування і підприємництва – 13, майна комунальної власності – 40, транспорту – 5, реклами – 13, житлових питань – 8, захисту прав недієздатних – 5, тарифів – 2, економіки – 1, Програм –
5, загальних питань – 3, житлово-комунального господарства – 2, благоустрою – 2, бюджету – 2, освіти – 2, будівництва – 1, екології – 1, кадрових питань – 1.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.
Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 1 розпорядження міського голови з адміністративно-господарських питань та 38 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності, погоджених відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту.
Зокрема, розпорядженнями міського голови затверджено:
- склад робочої групи з питань Бюджету участі;
- перелік заходів з нагоди відзначення 30-ї річниці Незалежності України та Дня Державного прапора України;
- перелік заходів з підготовки та відзначення Дня міста.
Відповідно до розпоряджень міського голови вшановано пам’ять захисників України, проведено Чемпіонат Луцька з дворового футболу, присвячений пам’яті Миколи Романюка, та Всеукраїнський патріотичний забіг з легкої атлетики в пам’ять про загиблих воїнів «ШАНУЮ ВОЇНІВ, БІЖУ ЗА ГЕРОЇВ УКРАЇНИ!».
Протягом серпня зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 718 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 178 звернень, поштою – 139, здано наручно – 252. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 57 листів, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 92.
Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема, щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 506 документів вихідної кореспонденції.
Загальний відділ здійснює перевірку внутрішніх загальних листів, що надходять на розгляд міського голови та заступників міського голови від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Зокрема, таку перевірку у серпні пройшло 33 вхідних листи та зареєстровано 8 вихідних листів.
Опрацьовано, доведено до відома виконавців 4 доручення міського голови та 4 доручення заступника міського голови.
У загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 46 запитів на інформацію, що надійшли на адресу Луцької міської ради. Звіт про роботу із запитами на інформацію у серпні 2021 року розміщено на сайті міської ради.
Працівниками відділу було надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту роботи виконавчого комітету.
Загальний відділ 777 943