Звіт про роботу загального відділу протягом серпня 2022 року
Загальним відділом Луцької міської ради у серпні 2022 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.
У зв’язку з введенням воєнного стану на території України, відповідно до розпоряджень міського голови протягом серпня 2022 року загальним відділом було організовано в режимі відеоконференції одне чергове та одне позачергове засідання виконавчого комітету.
Всього в серпні зареєстровано 86 рішень виконавчого комітету. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 45 рішень, містобудування і підприємництва – 13, реклами – 7, житлових питань – 3, транспорту – 3, загальних питань – 2, бюджету – 2, економіки – 2, екології – 2, захисту прав недієздатних – 2, комунальних підприємств – 2, освіти – 2, соціальної політики – 1.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.
Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 28 розпоряджень міського голови з основної діяльності, погоджених відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту.
Відповідно до розпоряджень міського голови:
створено групу з реалізації проєкту «Реконструкція учбово-лабораторного корпусу ЛНТУ під гуртожиток для ВПО»;
внесено зміни до Інструкції з діловодства у Луцькій міській раді;
організовано та проведено захід «Амбасадор дитинства» та заходи з нагоди відзначення 31-ї річниці Незалежності України та Дня Державного Прапора України;
затверджено:
План заходів з реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Луцькій міській територіальній громаді на 2022–2024 роки;
новий склад робочої групи з питань стягнення безпідставно збережених коштів, внаслідок використання земельних ділянок комунальної власності без правовстановлюючих документів;
новий склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.
Протягом серпня зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 612 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 192 звернення, поштою – 96, здано особисто – 173. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 42 листи, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 110.
Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 383 документи вихідної кореспонденції.
Загальний відділ здійснює перевірку внутрішніх загальних листів, що надходять на розгляд міського голови та заступників міського голови від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Зокрема, у серпні таку перевірку пройшло 16 вхідних листів та зареєстровано чотири вихідних листи.
Опрацьовано, доведено до відома виконавців два доручення міського голови.
У загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 20 запитів на інформацію, що надійшли на адресу Луцької міської ради. Звіт про роботу із запитами на інформацію у серпні 2022 року розміщено на офіційному сайті міської ради.
Працівниками відділу надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту роботи виконавчого комітету.
Загальний відділ
777 943