Звіт про роботу загального відділу протягом серпня 2023 року
Загальним відділом Луцької міської ради протягом серпня 2023 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.
Відповідно до розпоряджень міського голови у серпні 2023 року загальним відділом було організовано одне чергове та одне позачергове засідання виконавчого комітету.
Всього у серпні зареєстровано 167 рішень виконавчого комітету. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 93 рішення, містобудування і підприємництва – 28, житлових питань – 6, транспорту – 6, реклами – 5, соціальних питань – 5, житлово-комунального господарства – 5, майна комунальної власності – 3, комунальних підприємств – 3, благоустрою – 2, економіки, режимів роботи – 2, захисту прав недієздатних – 2, юридичних питань – 2, освіти – 2, тарифів – 2, загальних питань – 1.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.
Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 37 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності, погоджених відповідно до вимог Інструкції з діловодства у Луцькій міській раді (далі – Інструкція з діловодства) та Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради (далі – Регламент).
Розпорядженнями міського голови затверджено склад:
комітету зі стратегічного планування розвитку Луцької міської територіальної громади;
комісії з контролю за станом спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення спортивно-масових та оздоровчих заходів у Луцькій міській територіальній громаді;
комісії з реагування на наслідки, спричинені надзвичайними подіями та ситуаціями природного (стихійні лиха) та техногенного характеру.
Відповідно до розпоряджень міського голови було організовано проведення заходів до Міжнародного дня молоді, 32-ї річниці Незалежності України, Дня Державного Прапора України та Дня пам’яті захисників України.
Протягом серпня у загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 788 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 268 звернень, поштою – 115, здано особисто – 196. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 59 документів, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 150.
Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 429 документів вихідної кореспонденції.
За результатом перевірки внутрішніх загальних листів на розгляд міському голові та заступникам міського голови пройшло 30 вхідних листів від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Здійснено перевірку, опрацьовано та зареєстровано чотири вихідних внутрішніх загальних листи.
Опрацьовано, зареєстровано та доведено до відома виконавців одне доручення заступника міського голови.
На виконання двох адміністративних послуг, що надаються відділом, надано належним чином засвідчені копії рішень виконавчого комітету.
У звітному періоді зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 29 запитів на інформацію, що надійшли на адресу Луцької міської ради. Звіт про роботу із запитами на інформацію у серпні 2023 року розміщено на офіційному сайті міської ради.
З метою підвищення кваліфікації у звітному періоді працівниками відділу пройдено програми професійного навчання у формі онлайн-навчань на теми: «Основи інформаційної та кібербезпеки на публічній службі», «Комунікація та взаємодія», «Доброчесна громада».
Працівниками відділу надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту.
Загальний відділ
777 943