1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 12.09.2024 №1-5/149 м. Луцьк

Звіт про роботу загального відділу протягом серпня 2024 року

Загальним відділом Луцької міської ради протягом серпня 2024 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.

Відповідно до розпоряджень міського голови було організовано одне чергове та одне позачергове засідання виконавчого комітету. Всього зареєстровано три проєкти та 97 рішень виконавчого комітету міської ради. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 48 рішень, реклами – 11, благоустрою – 6, ЖКГ і діяльності КП – 5, економіки та режимів роботи – 5, містобудування і підприємництва – 4, житлових питань – 4, майна комунальної власності – 4, освіти – 4, соціальних питань – 2, транспорту – 1, бюджету – 1, спорту – 1, тарифів – 1.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.

Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 107 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності, погоджених відповідно до вимог Інструкції з діловодства у Луцькій міській раді (далі – Інструкція з діловодства) та Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради (далі – Регламент).

Розпорядження міського голови стосувались забезпечення життєдіяльності міської територіальної громади, надання соціальних послуг в умовах воєнного стану та передачі матеріальних цінностей підрозділам Збройних Сил України.

Відповідно до розпоряджень міського голови організовано проведення  патріотичного забігу в пам’ять про загиблих воїнів «ШАНУЮ ВОЇНІВ, БІЖУ ЗА ГЕРОЇВ УКРАЇНИ» та затверджено перелік заходів з нагоди відзначення 33-ї річниці Незалежності України та Дня Державного Прапора України.

Протягом серпня у загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 825 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 318 звернень, поштою – 72, здано особисто – 237. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 58 документів, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 140.

Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 475 документів вихідної кореспонденції.

За результатом перевірки внутрішніх загальних листів на розгляд міському голові та заступникам міського голови пройшло 18 вхідних листів від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Здійснено перевірку, опрацьовано та зареєстровано один вихідний внутрішній загальний лист.

На виконання 11 адміністративних послуг, що надаються відділом, надано належним чином засвідчені копії розпоряджень міського голови та рішень виконавчого комітету міської ради.

У звітному періоді зареєстровано 30 запитів на інформацію. Усі запити опрацьовано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів їх розгляду. Звіт про роботу із запитами на інформацію у серпні 2024 року розміщено на офіційному сайті міської ради.

З метою підвищення кваліфікації у звітному періоді працівниками відділу пройдено програми професійного навчання у формі онлайн-навчання на теми: «Державна мова», «Комунікації та взаємодія на публічній службі».

26 серпня 2024 року начальник загального відділу Надія Бортнік успішно завершила курс англійської мови English for Work рівня Pre-intermediate (A2) та отримала сертифікат.

На виконання Програми адаптації новопризначених працівників проведено заходи та ознайомлено з Інструкцією з діловодства, Регламентом п’ятьох новопризначених працівників виконавчих органів міської ради.