Звіт про роботу загального відділу протягом січня 2018 року
Загальним відділом Луцької міської ради протягом січня 2018 року організовано проведення 2 засідань виконавчого комітету міської ради.
Взято участь у розробці, проведено експертизу на відповідність Інструкції з діловодства, Регламенту роботи виконавчого комітету, чинним нормативним документам, зареєстровано 128 рішень виконавчого комітету та 53 розпорядження міського голови.
Зареєстровано, забезпечено облік та контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 1109 документів вхідної кореспонденції.
Зареєстровано та відправлено 760 документів вихідної кореспонденції.
Зареєстровано та доведено до відома виконавців 3 доручення секретаря міської ради та заступників міського голови.
У січні 2018 року в загальному відділі Луцької міської ради зареєстровано 66 запитів на інформацію (електронною поштою надійшло 57 запитів; поштою – 5; подано громадянами особисто – 4).
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб – 41, ЗМІ – 22, громадських організацій – 3.
Вісім запитів було перенаправлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Під час розгляду двох запитів, що стосувались надання великого обсягу інформації та пошуку її серед значної кількості даних, було застосовано норми п. 4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачають продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.
З метою систематизації роботи із запитами на інформацію, розпорядником якої є Луцька міська рада, було прийняте розпорядження міського голови від 02.01.2018 № 1 «Про Порядок роботи із запитами на інформацію у Луцькій міській раді».
11 січня 2018 року у залі засідань Луцької міської ради загальним відділом було організовано та проведено внутрішнє навчання для працівників, відповідальних за доступ до публічної інформації, на тему: «Порядок роботи із запитами на інформацію у Луцькій міській раді».
26 січня загальним відділом спільно з відділом програмно-комп’ютерного забезпечення проведено нараду з особами, відповідальними за підготовку, передачу, актуальність, достовірність та оновлення інформації, що підлягає оприлюдненню у формі відкритих даних з питань вдосконалення роботи з відкритими даними.
30 січня 2018 року у залі засідань Луцької міської ради архівний та загальний відділи організували та провели внутрішнє навчання для працівників відповідальних за діловодство та зберігання документів у виконавчих органах Луцької міської ради на тему: «Організація діловодства та забезпечення збереженості архівних документів».
Загальний відділ
777943