Звіт про роботу загального відділу протягом січня 2019 року
Загальним відділом Луцької міської ради протягом січня 2019 року організовано проведення 2 засідань виконавчого комітету міської ради.
Взято участь у розробці, проведено експертизу на відповідність Інструкції з діловодства, Регламенту роботи виконавчого комітету, чинним нормативним документам, зареєстровано 152 рішення виконавчого комітету та 35 розпоряджень міського голови.
Зареєстровано, забезпечено облік та контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 548 документів вхідної кореспонденції.
Зареєстровано та відправлено 634 документи вихідної кореспонденції.
Зареєстровано та доведено до відома виконавців 5 доручень секретаря міської ради та заступників міського голови.
У січні в загальному відділі Луцької міської ради зареєстровано 76 запитів на інформацію (електронною поштою надійшло 74 запити; подано громадянами особисто – 2).
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб – 56, ЗМІ – 13, громадських організацій – 6, юридичних осіб – 1.
29 запитів було перенаправлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
2 січня 2019 року розпорядженням міського голови затверджена нова Інструкція з діловодства у Луцькій міській раді, підготовлена загальним відділом.
28 січня проведено засідання робочої групи з питань функціонування системи електронного документообігу у виконавчих органах міської ради, на якому було обговорено питання щодо вдосконалення роботи з документами в системі електронного документообігу «АСКОД».
31 січня у залі засідань Луцької міської ради було організовано та проведено внутрішнє навчання для керівників виконавчих органів міської ради та працівників, відповідальних за ведення діловодства, на тему «Інструкція з діловодства та функціонування системи електронного документообігу «АСКОД».
Загальний відділ 777 943