Звіт про роботу загального відділу протягом січня 2022 року
Загальним відділом Луцької міської ради у січні 2022 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті міської ради та виконавчих органах міської ради.
Відповідно до розпоряджень міського голови протягом січня було організовано та проведено одне чергове засідання виконкому та одне позачергове.
Всього у січні зареєстровано 83 рішення виконавчого комітету. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 31 рішення, економіки – 12, майна міської комунальної власності – 11, містобудування та підприємництва – 5, тарифів – 5, транспорту – 5, житлових питань – 3, демонтажу – 2, комунальних підприємств – 2, освіти – 2, екології – 1, загальних питань – 1, захисту прав недієздатних – 1, охорони здоров’я – 1, соціальної політики – 1.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.
Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 36 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності та два розпорядження міського голови з адміністративно-господарських питань, погоджені відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту.
Зокрема, розпорядженнями міського голови затверджено:
положення про відкриті дані Луцької міської ради;
перелік наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, розпорядником яких є Луцька міська рада;
план дій з реалізації принципів Міжнародної хартії відкритих даних у Луцькій міській раді у 2022 році;
перелік паспортів бюджетних програм на 2022 рік;
план заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням та правопорушенням, пов’язаним з корупцією, у Луцькій міській раді, її виконавчих органах, на підприємствах, в організаціях (установах, закладах), що належать до комунальної власності міської територіальної громади, на 2022 рік;
перелік переможців конкурсу на найкраще новорічне оформлення об’єктів та закладів «Вітражі новорічних фантазій»;
склади робочих груп:
щодо напрацювання проєкту місцевої цільової програми з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року у Луцькій міській територіальній громаді;
з питань реалізації проєкту «Таємниці двох веж: просування історичної спадщини Луцька та Любліна за допомогою інноваційних технологій»;
з впровадження проєктів «Оновлення інфраструктури електротранспорту міста Луцька Волинської області» та «Оновлення тролейбусного парку м. Луцька»;
з визначення готовності до експлуатації майданчиків для паркування у місті Луцьку.
Відповідно до розпоряджень міського голови було організовано проведення фестивалів «З Різдвом Христовим!», «Різдвяні піснеспіви» та «Різдво у Луцькій родині», а також визначено переможців конкурсу на краще новорічне оформленні об’єктів та закладів «Вітражі новорічних фантазій». Підбито підсумки виконання військово-транспортного обов’язку за 2021 рік та поставлено завдання на 2022 рік. Відбулися заходи щодо відзначення Дня Соборності України, вшанування пам’яті Героїв Крут та жертв Другої світової війни.
Протягом січня зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 623 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 201 звернення, поштою – 142, здано особисто – 155. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 34 листи, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 91.
Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 466 документів вихідної кореспонденції.
Загальний відділ здійснює перевірку внутрішніх загальних листів, що надходять на розгляд міського голови та заступників міського голови від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Зокрема, таку перевірку у січні пройшло 18 вхідних листів та зареєстровано 10 вихідних листів.
Опрацьовано, доведено до відома виконавців два доручення міського голови та шість доручень заступника міського голови.
У загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 45 запитів на інформацію, що надійшли на адресу Луцької міської ради. Звіт про роботу із запитами на інформацію у січні 2022 року розміщено на сайті міської ради.
Працівниками відділу було надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту роботи виконавчого комітету.
Загальний відділ 777 943