1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 20.02.2023 №1-5/32 м. Луцьк

Звіт про роботу загального відділу протягом січня 2023 року

Загальним відділом Луцької міської ради у січні 2023 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.

Відповідно до розпорядження міського голови протягом січня 2023 року загальним відділом було організовано одне чергове засідання виконавчого комітету.

Всього у січні зареєстровано 81 рішення виконавчого комітету. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 31 рішення, економіки і тарифів – 15, житлових питань – 8, містобудування і підприємництва – 7, соціальної політики – 7, реклами – 3, демонтажу – 2, загальних питань – 2, транспорту – 1, комунальних підприємств – 1, бюджету – 1, захисту прав недієздатних – 1, юридичних питань – 1, екології – 1.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.

Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 27  розпоряджень міського голови з питань основної діяльності, погоджені відповідно до вимог Інструкції з діловодства у Луцькій міській раді (далі – Інструкції з діловодства) та Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради (далі – Регламент).

Відповідно до розпоряджень міського голови затверджено:

склад комісії з розподілу коштів фонду підтримки підприємництва Луцької міської територіальної громади;

план заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням та правопорушенням, пов’язаним з корупцією, у Луцькій міській раді, її виконавчих органах, на підприємствах, в організаціях (установах, закладах), що належать до комунальної власності міської територіальної громади, на 2023 рік;

склад комісії з питань забезпечення своєчасності сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів, ліквідації заборгованості з виплати заробітної плати, детінізації заробітної плати;

склад аукціонної комісії для продажу об’єктів малої приватизації, що  належать Луцькій міській територіальній громаді.

Організовано та проведено заходи з відзначення Дня Соборності України та вшанування пам’яті Героїв Крут.

Протягом січня зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 582 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 187 звернень, поштою – 134, здано особисто – 123. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшов 51 лист, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 87.

Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 476 документів вихідної кореспонденції.

Загальний відділ здійснює перевірку внутрішніх загальних листів, що надходять на розгляд міського голови та заступників міського голови від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Зокрема, у січні таку перевірку пройшло 10 вихідних листів та зареєстровано два вихідні листи.

Опрацьовано, доведено до відома виконавців одне доручення заступника міського голови.

У загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 20 запитів на інформацію, що надійшли на адресу Луцької міської ради. Звіт про роботу із запитами на інформацію у січні 2023 року розміщено на офіційному сайті міської ради.

Працівниками відділу надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту.

 

Загальний відділ 777 943