Звіт про роботу загального відділу протягом січня 2025 року
Загальним відділом Луцької міської ради протягом січня 2025 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.
Відповідно до розпоряджень міського голови було організовано одне чергове та два позачергових засідання виконавчого комітету міської ради.
Всього зареєстровано 130 рішень виконавчого комітету міської ради. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 62 рішення, містобудування і підприємництва – 11, житлово-комунального господарства – 11, реклами – 10, транспорту – 5, житлових питань – 5, соціальних питань – 4, економіки та режимів роботи – 3, діяльності комунальних підприємств – 3, тарифів – 3, майна комунальної власності – 2, захисту прав недієздатних – 2, загальних питань – 2, охорони здоров’я – 2, бюджету – 2, освіти – 1, екології – 1, юридичних питань – 1.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.
Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 58 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності, погоджених відповідно до вимог Інструкції з діловодства у Луцькій міській раді (далі – Інструкція з діловодства) та Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради (далі – Регламент).
Розпорядження міського голови стосувались забезпечення життєдіяльності міської територіальної громади, надання соціальних послуг в умовах воєнного стану та передачі матеріальних цінностей підрозділам Збройних сил України.
Відповідно до розпоряджень міського голови затверджено:
план заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням та правопорушенням, пов’язаним з корупцією, у Луцькій міській раді, її виконавчих органах, на підприємствах, в організаціях (установах, закладах), що належать до комунальної власності міської територіальної громади, на 2025 рік;
перелік паспортів бюджетних програм на 2025 рік, відповідальним виконавцем яких є виконавчий комітет Луцької міської ради.
Згідно з розпорядженнями міського голови було вшановано пам’ять Героїв Крут та організовано проведення заходу офіційного вручення відзнак Почесним амбасадорам / амбасадоркам Луцька.
Протягом січня у загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 1028 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 371 звернення, поштою – 79, здано особисто – 310. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 65 документів, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 203.
Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 660 документів вихідної кореспонденції.
За результатом перевірки внутрішніх загальних листів на розгляд міському голові та заступникам міського голови пройшло 24 вхідні листи від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Здійснено перевірку, опрацьовано та зареєстровано 18 вихідних внутрішніх загальних листів.
Опрацьовано, зареєстровано та доведено до відома виконавців чотири доручення заступника міського голови.
На виконання адміністративних послуг, що надаються відділом, надано належним чином засвідчені копії семи документів – розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету міської ради та витягів з рішень.
У звітному періоді зареєстровано 43 запити на інформацію. Усі запити опрацьовано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів їх розгляду. Звіт про роботу із запитами на інформацію у січні 2025 року розміщено на офіційному сайті міської ради.
На виконання Програми адаптації новопризначених працівників проведено заходи та ознайомлено з Інструкцією з діловодства, Регламентом трьох новопризначених працівників виконавчих органів міської ради.
З метою підвищення кваліфікації 21 січня начальник відділу Надія Бортнік пройшла онлайн-вебінар «Як уникнути помилок в оформленні основних організаційно-розпорядчих документів у 2025 році».
Загальний відділ 777 943