Звіт про роботу загального відділу протягом травня 2019 року
Загальним відділом Луцької міської ради протягом травня 2019 року організовано проведення 2 засідань виконавчого комітету міської ради.
Взято участь у розробці, проведено експертизу на відповідність Інструкції з діловодства, Регламенту роботи виконавчого комітету, чинним нормативним документам, зареєстровано 82 рішення виконавчого комітету та 67 розпоряджень міського голови.
Зареєстровано, забезпечено облік та контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 593 документів вхідної кореспонденції.
Опрацьовано та відправлено 446 документів вихідної кореспонденції.
Опрацьовано та доведено до відома виконавців 9 доручень секретаря міської ради та заступників міського голови.
Зареєстровано 41 запит на інформацію (електронною поштою надійшло 34 запити, поштою – 3, подано громадянами особисто – 4).
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб – 34, громадських організацій – 3, ЗМІ – 1, юридичних осіб – 1, об’єднань громадян – 2.
Один запит було перенаправлено належному розпоряднику інформації відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Загальний відділ 777 943