1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 15.06.2021 №1-5/93 м. Луцьк

Звіт про роботу загального відділу протягом травня 2021 року

Загальним відділом Луцької міської ради у травні 2021 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті міської ради та виконавчих органах міської ради.

Відповідно до розпорядження міського голови протягом травня було організовано проведення одного чергового засідання виконкому 19 травня.

Усього у травні зареєстровано 131 рішення виконавчого комітету. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 63 рішення, містобудування та торгівлі – 14, житлових питань – 8, реклами – 8, житлово-комунальних питань – 6, транспорту – 5, організаційних питань – 5, діяльності комунальних підприємств – 5, соціальної політики – 4, майна комунальної власності – 3, захисту прав недієздатних – 3, адмінкомісії – 2, бюджету – 2, будівництва – 1, спорту – 1, екології – 1.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.

Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 1 розпорядження міського голови з адміністративно-господарських питань, 53 розпорядження міського голови з питань основної діяльності, погоджених відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту.

Зокрема, розпорядженнями міського голови було затверджено:

- 6 інструкцій з охорони праці;

- перелік заходів з відзначення Дня пам’яті та примирення, Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні, 160-ї річниці перезахоронення праху Т.Г. Шевченка, Дня пам’яті жертв політичних репресій та пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу;

- склад робочої групи Проєкту енергетичної безпеки;

- склад комісії з питань забезпечення своєчасності сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів, ліквідації заборгованості з виплати заробітної плати, детінізації заробітної плати;

- склад координаційної ради з питань запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі.

Відповідно до розпоряджень міського голови було забезпечено організацію і проведення:

- сімейного заходу «Свято морозива»;

- Міжнародного мистецького фестивалю для людей з інвалідністю «Барви творчості»;

- Луцької літературної резиденції «Місто натхнення»;

- XI Всеукраїнського фестивалю вишитих рушників «Вишиті обереги єднання»;

- заходу з нагоди Міжнародного дня сім’ї «SyperFamily»;

- арт-променаду «Так звучить Луцьк»;

- заходів з нагоди Міжнародного дня захисту дітей;

- 1-го етапу змагань з дрег-рейсингу «Кубок Луцька»;

- фестивалю «Ми діти твої, Україно!».

Розпорядженням міського голови у травні впроваджено інформаційну систему, портал та мобільний додаток реєстрації звернень, що надходять в групу оперативного реагування «15-80».

Протягом травня зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 585 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 187 звернень, поштою – 112, здано наручно – 173. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 34 листи, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 79.

Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 625 документів вихідної кореспонденції.

Загальний відділ здійснює перевірку внутрішніх загальних листів, що надходять на розгляд міського голови та заступників міського голови від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Зокрема, таку перевірку у травні пройшло 30 вхідних листів та зареєстровано 13 вихідних листів.

Опрацьовано, доведено до відома виконавців 9 доручень міського голови, 3 доручення заступника міського голови, 1 – заступника міського голови, керуючого справами виконкому.

У загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 36 запитів на інформацію, що надійшли на адресу Луцької міської ради. Звіт про роботу із запитами на інформацію у травні 2021 року розміщено на сайті міської ради.

11, 19 травня головний спеціаліст відділу Нагурна І.П. взяла участь у навчанні в режимі реального часу через платформу Zoom за короткостроковою програмою «Ділова українська мова» для посадових осіб місцевого самоврядування.

Головний спеціаліст відділу Литвинчук Н.О. 31.05.2021 прийняла участь у навчанні за тематикою «Інструменти електронної демократії», в онлайн-форматі за допомогою платформи Zoom.

Працівниками відділу було надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту роботи виконавчого комітету.

Загальний відділ

777 943