Звіт про роботу загального відділу протягом травня 2022 року
Загальним відділом Луцької міської ради у травні 2022 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.
У зв’язку з введенням воєнного стану на території України, відповідно до розпоряджень міського голови протягом травня 2022 року загальним відділом було організовано в режимі відеоконференції одне чергове та чотири позачергових засідання виконавчого комітету.
Всього в травні зареєстровано 74 рішення виконавчого комітету. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 19 рішень, майна міської комунальної власності – 11, містобудування та підприємництва – 11, комунальних підприємств – 7, реклами – 6, бюджету – 5, соціальної політики – 5, житлових питань – 3, захисту прав недієздатних – 2, тарифів – 2, оборонної роботи – 1, освіти – 1, транспорту – 1.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.
Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 36 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності, погоджені відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту.
У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, враховуючи Указ Президента України від 17.05.2022 № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» розпорядження міського голови стосувались організації роботи виконавчих органів міської ради та комунальних підприємств, організацій (установ, закладів), забезпечення життєдіяльності міської територіальної громади та надання соціальних послуг в умовах воєнного стану.
Відповідно до розпоряджень міського голови було створено:
комісію з перевірки готовності та відновлення діяльності закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану;
робочу групу з перейменування та найменування назв вулиць та майданів Луцької міської територіальної громади;
комісію з перевірки обліку, наявності і технічного стану транспортних засобів на підприємствах, в установах, організаціях, розташованих на території Луцької міської територіальної громади.
Затверджено в новій редакції Порядок компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану.
Проведено заходи з відзначення Дня пам’яті та перемоги над нацизмом в Україні.
Протягом травня зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 655 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 258 звернень, поштою – 85, здано особисто – 145. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 26 листів, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 141.
Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема, щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 439 документів вихідної кореспонденції.
Загальний відділ здійснює перевірку внутрішніх загальних листів, що надходять на розгляд міського голови та заступників міського голови від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Зокрема, таку перевірку у травні пройшло 14 вхідних листів та зареєстровано чотири вихідних листи.
Опрацьовано, доведено до відома виконавців три доручення міського голови.
У загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 11 запитів на інформацію, що надійшли на адресу Луцької міської ради. Звіт про роботу із запитами на інформацію у травні 2022 року розміщено на офіційному сайті міської ради.
Працівниками відділу надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту роботи виконавчого комітету.
Загальний відділ 777 943