1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 10.10.2018 м. Луцьк

Звіт про роботу загального відділу протягом вересня 2018 року

Загальним відділом Луцької міської ради протягом вересня 2018 року організовано проведення 5 засідань виконавчого комітету міської ради (2 – чергових, 3 – позачергові).

Взято участь у розробці, проведено експертизу на відповідність Інструкції з діловодства, Регламенту роботи виконавчого комітету, чинним нормативним документам, зареєстровано 174 рішення виконавчого комітету та 52 розпорядження міського голови.

Зареєстровано, забезпечено облік та контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 1039 документів вхідної кореспонденції.

Зареєстровано та відправлено 696 документів вихідної кореспонденції.

Зареєстровано та доведено до відома виконавців 3 доручення секретаря міської ради та заступників міського голови.

У вересні 2018 року в загальному відділі Луцької міської ради  зареєстровано 90 запитів на інформацію (електронною поштою надійшло 86 запитів, поштою – 1, подано громадянами особисто – 3).

За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних   осіб – 74, ЗМІ – 7, громадських організацій – 6, об’єднань громадян – 2, юридичних осіб – 1.

З метою забезпечення ефективного впровадження системи електронного документообігу «Аскод» 16, 17 вересня загальним відділом спільно з управлінням інформаційно-комунікаційних технологій за участю представників компанії «ІнфоПлюс» організовано та проведено навчання для керівників та працівників виконавчих органів міської ради.

Видано розпорядження міського голови від 28.09.2018 № 445 «Про тестову експлуатацію системи електронного документообігу АСКОД», розробниками якого є загальний відділ та управління інформаційно-комунікаційних технологій.

 

 

Загальний відділ 777947, 777948