Звіт про роботу загального відділу протягом вересня 2020 року
Загальним відділом Луцької міської ради протягом вересня 2020 року організовано проведення 3 позачергових засідань виконавчого комітету міської ради в режимі відеоконференції.
Взято участь у розробці, проведено експертизу на відповідність Інструкції з діловодства, Регламенту роботи виконавчого комітету, чинним нормативним документам, зареєстровано 137 рішень виконавчого комітету та 39 розпоряджень міського голови.
Зареєстровано, забезпечено облік та контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 611 документів вхідної кореспонденції.
Опрацьовано та відправлено 506 документів вихідної кореспонденції.
Опрацьовано та доведено до відома виконавців 4 доручення секретаря міської ради, 1 доручення першого заступника міського голови та 2 доручення заступників міського голови.
Зареєстровано 52 запити на інформацію, які надійшли електронною поштою. За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб – 45, громадських організацій – 4, ЗМІ – 1, юридичних осіб – 1, об’єднань громадян – 1.
Під час розгляду трьох запитів було застосовано норми п. 4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачають продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» один запит було перенаправлено належному розпоряднику інформації, два – в частині розгляду питань.
Загальний відділ 777 943