Звіт про роботу загального відділу протягом вересня 2021 року
Загальним відділом Луцької міської ради у вересні 2021 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті міської ради та виконавчих органах міської ради.
Відповідно до розпоряджень міського голови протягом вересня було організовано проведення трьох чергових засідань виконкому – 02, 15 та 30 вересня, та одного позачергового – 13 вересня.
Всього у вересні зареєстровано 228 рішень виконавчого комітету та один проєкт. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 124 рішення, містобудування і підприємництва – 27, соціальної політики – 17, транспорту – 13, реклами – 11, економіки – 9, майна комунальної власності – 6, житлових питань – 3, житлово-комунального господарства – 3, адмінкомісії – 3, загальних питань – 2, освіти – 2, програм – 2, тарифів – 2, торгівлі – 2, будівництва – 1, захисту прав недієздатних – 1.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.
Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано два розпорядження міського голови з адміністративно-господарських питань та 43 розпорядження міського голови з питань основної діяльності, погоджені відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту.
Шість розпоряджень міського голови стосувались освітньої галузі, зокрема, створення комісії з визначення претендентів на відзначення премією Луцької міської ради «Успішний педагог» у 2021-2022 навчальному році, призначення іменної премії та персональних стипендій міського голови педагогічним працівникам на 2021-2022 навчальний рік. Затверджено новий склад робочої групи з дотримання вимог санітарного законодавства у закладах загальної середньої та дошкільної освіти, дитячих закладах оздоровлення і відпочинку та план заходів з підготовки молоді до військової служби у 2021-2022 роках.
Зареєстровано два розпорядження про реалізацію проєктів:
- «Протидія пандемії у Луцьку: заходи із зменшення поширення хвороби та посилення захисту населення»;
- «Спільний пошук нових рішень у комунальному господарстві: поводження з органічними відходами у Луцькій міській територіальній громаді».
Відповідно до розпоряджень міського голови відбулись заходи до відзначення Міжнародного дня людей похилого віку та Дня ветерана, річниці від дня народження Михайла Грушевського. Організовано та проведено бігове змагання «ЛУЧЕСЬК ПІВМАРАФОН 2021» та відкритий чемпіонат міста Луцька з бігу по шосе; екологічні заходи на підтримку всеукраїнської акції «Чиста Україна – чиста Земля!».
Протягом червня зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 769 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 216 звернень, поштою – 135, здано наручно – 235. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 53 листи, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 130.
Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 463 документи вихідної кореспонденції.
Загальний відділ здійснює перевірку внутрішніх загальних листів, що надходять на розгляд міського голови та заступників міського голови від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Зокрема, таку перевірку у червні пройшло 39 вхідних листів та зареєстровано вісім вихідних листів.
Опрацьовано, доведено до відома виконавців одне доручення міського голови.
У загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 49 запитів на інформацію, що надійшли на адресу Луцької міської ради. Відповідно до резолюції міського голови та заступників міського голови загальним відділом взято участь у розгляді та підготовці проєктів відповідей трьох запитів. Звіт про роботу із запитами на інформацію у вересні 2021 року розміщено на сайті міської ради.
Працівниками відділу було надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства, Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради.
Загальний відділ 777 943