Звіт про роботу загального відділу протягом вересня 2022 року
Загальним відділом Луцької міської ради у вересні 2022 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.
У зв’язку з введенням воєнного стану на території України, відповідно до розпоряджень міського голови протягом вересня 2022 року загальним відділом було організовано в режимі відеоконференції одне чергове та одне позачергове засідання виконавчого комітету.
Всього у вересні зареєстровано 78 рішень виконавчого комітету. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 32 рішення, реклами – 7, житлових питань – 5, майна – 5, містобудування і підприємництва – 4, транспорту – 4,
бюджету – 3, загальних питань – 3, освіти – 3, тарифів – 3, економіки – 2, комунального підприємства – 2, соціальної політики – 2, оборонної роботи – 2, захисту прав недієздатних – 1.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.
Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 32 розпорядження міського голови з основної діяльності, погоджених відповідно до вимог Інструкції з діловодства у Луцькій міській раді (далі – Інструкція з діловодства) та Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради (далі – Регламент).
Відповідно до розпоряджень міського голови затверджено:
склад комісії з визначення претендентів на відзначення премією Луцької міської ради «Успішний педагог» у 2022/2023 навчальному році;
новий склад робочої групи з реалізації Проєкту енергетичної безпеки;
Правила роботи працівників виконавчих органів Луцької міської ради на персональних комп’ютерах, у корпоративній мережі Луцької міської ради та мережі Інтернет.
Організовано та проведено заходи з відзначення Дня міста, «Пригощання піцою» та освітньо-спортивний міжнародний захід «Транскордонний пікнік у Центральному парку культури і відпочинку імені Лесі Українки».
Протягом вересня зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 590 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 186 звернень, поштою – 84, здано особисто – 152. Через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 34 листи, через систему електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 134.
Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 408 документів вихідної кореспонденції.
Загальний відділ здійснює перевірку внутрішніх загальних листів, що надходять на розгляд міського голови та заступників міського голови від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Зокрема, у вересні таку перевірку пройшло 27 вхідних листів та зареєстровано сім вихідних листів.
Опрацьовано, доведено до відома виконавців одне доручення міського голови та одне доручення заступника міського голови.
У загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 22 запитів на інформацію, що надійшли на адресу Луцької міської ради. Звіт про роботу із запитами на інформацію у вересні 2022 року розміщено на офіційному сайті міської ради.
Працівниками відділу надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту.