1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 10.10.2018 м. Луцьк

Звіт про роботу загального відділу протягом жовтня 2018 року

Загальним відділом Луцької міської ради протягом жовтня 2018 року організовано проведення 2 засідань виконавчого комітету міської ради.

Взято участь у розробці, проведено експертизу на відповідність Інструкції з діловодства, Регламенту роботи виконавчого комітету, чинним нормативним документам, зареєстровано 132 рішення виконавчого комітету та 39 розпоряджень міського голови.

Зареєстровано, забезпечено облік та контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 1196 документів вхідної кореспонденції.

Зареєстровано та відправлено 792 документи вихідної кореспонденції.

Зареєстровано та доведено до відома виконавців 5 доручень секретаря міської ради та заступників міського голови.

У жовтні 2018 року в загальному відділі Луцької міської ради  зареєстровано 98 запитів на інформацію (електронною поштою надійшло 84 запити, подано громадянами особисто – 11, поштою – 3).

За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних   осіб – 83, ЗМІ – 9, громадських організацій – 4, об’єднань громадян – 1, юридичних осіб – 1.

18 жовтня загальним відділом спільно з управлінням інформаційно-комунікаційних технологій організовано та проведено навчання для працівників виконавчих органів міської ради щодо роботи з документами в системі електронного документообігу «АСКОД».      

 

 

Загальний відділ 777947, 777948