1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 18.11.2022 №1-5/160 м. Луцьк

Звіт про роботу загального відділу протягом жовтня 2022 року

Загальним відділом Луцької міської ради у жовтні 2022 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.

Відповідно до розпоряджень міського голови протягом жовтня 2022 року загальним відділом було організовано одне чергове та одне позачергове засідання виконавчого комітету.

Всього у жовтні зареєстровано 83 рішення виконавчого комітету. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 35 рішень, містобудування і підприємництва – 9, тарифів – 7, демонтажу – 6, житлових питань – 5, майна – 4, житлово-комунального  господарства – 3, комунальних підприємств – 3, бюджету – 2, економіки – 2, реклами – 2, транспорту – 2, загальних питань – 1, оборонної роботи – 1, освіти – 1.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.

Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 26 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності та два розпорядження міського голови з адміністративно-господарських питань, погоджені відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту.

Відповідно до розпоряджень міського голови утворено робочу групу з перевірки та забезпечення встановлення меж територій природно-заповідного фонду, що знаходяться на землях комунальної власності Луцької міської територіальної громади, спеціалізовані служби цивільного захисту Луцької міської територіальної громади та організовано радіаційне і хімічне спостереження на території громади.

Розпорядженнями міського голови було внесено зміни до складу координаційної ради з питань запобігання та протидії домашньому насильству та/або насильству за ознакою статі, Групи з впровадження проєкту «Оновлення тролейбусного парку м. Луцька», призовної комісії з проведення призову громадян на строкову військову службу восени 2022 року та комісії для комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг.

Протягом жовтня зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 614 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 210 звернень, поштою – 83, здано особисто – 159. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 47 листів, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 115.

Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 393 документи вихідної кореспонденції.

Загальний відділ здійснює перевірку внутрішніх загальних листів, що надходять на розгляд міського голови та заступників міського голови від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Зокрема, у жовтні таку перевірку пройшло 28 вхідних листів та зареєстровано 10 вихідних листів.

У загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 18 запитів на інформацію, що надійшли на адресу Луцької міської ради. Звіт про роботу із запитами на інформацію у жовтні 2022 року розміщено на офіційному сайті міської ради.

Працівниками відділу надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту роботи виконавчого комітету.

 

Загальний відділ
777 943