1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 18.11.2024 №1-5/182 м. Луцьк

Звіт про роботу загального відділу протягом жовтня 2024 року

Загальним відділом Луцької міської ради протягом жовтня 2024 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.

Відповідно до розпорядження міського голови було організовано одне чергове засідання виконавчого комітету. Всього зареєстровано 170 рішень виконавчого комітету міської ради. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 98 рішень, містобудування і підприємництва – 15, економіки та режимів роботи – 15, житлово-комунального господарства – 11, реклами – 10, житлових питань – 5, діяльності комунальних підприємств – 5, майна комунальної власності – 3, транспорту – 2, тарифів – 2, соціальних питань – 1, цивільного захисту – 1, бюджету – 1, захисту прав недієздатних – 1.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.

Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 90 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності, погоджених відповідно до вимог Інструкції з діловодства у Луцькій міській раді (далі – Інструкція з діловодства) та Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради (далі – Регламент).

Розпорядження міського голови стосувались забезпечення життєдіяльності міської територіальної громади, надання соціальних послуг в умовах воєнного стану та передачі матеріальних цінностей підрозділам Збройних сил України. 

Розпорядженнями міського голови було визначено відповідальних за реалізацію проєктів Бюджету участі Луцької міської територіальної громади та затверджено класифікатор виконавчих органів міської ради та старостинських округів.

Відповідно до розпорядження міського голови було організовано ІІ Луцьку літературну резиденцію «Місто натхнення».

Протягом жовтня у загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 905 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 395 звернень, поштою – 100, здано особисто – 212. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 94 документи, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 140.

Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 617 документів вихідної кореспонденції.

За результатом перевірки внутрішніх загальних листів на розгляд міському голові та заступникам міського голови пройшло 25 вхідних листів від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Здійснено перевірку, опрацьовано та зареєстровано 13 вихідних внутрішніх загальних листів.

Опрацьовано, зареєстровано та доведено до відома виконавців одне доручення міського голови, два доручення заступника міського голови та одне доручення заступника міського голови, керуючого справами виконкому.

На виконання чотирьох адміністративних послуг, що надаються відділом, надано належним чином засвідчені копії розпоряджень міського голови, рішення виконавчого комітету міської ради та витяг з рішення.

У звітному періоді зареєстровано 43 запити на інформацію. Усі запити опрацьовано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів їх розгляду. Звіт про роботу із запитами на інформацію у жовтні 2024 року розміщено на офіційному сайті міської ради.

Протягом 08–10 жовтня працівники відділу взяли участь у очних навчаннях: «Перша психологічна допомога», «Тренінг профілактики професійного вигорання», «Зустріч з елементами арт-терапії “Самодопомога+”», проведених за сприяння Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» до Дня ментального здоров’я.

На запрошення Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини заступник начальника відділу Ірина Демидюк 10 жовтня у м. Києві взяла участь у конференції на тему «Баланс права на інформацію та національної безпеки – уроки України в умовах воєнного стану», приуроченій до Міжнародного дня загального доступу до інформації.

Протягом 14–25 жовтня головні спеціалісти відділу Ірина Нагурна та Інна Стома успішно пройшли загальну професійну (сертифікатну) програму підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування IV–VII категорій посад (не рідше одного разу на три роки).

29 жовтня спільно з архівним відділом організовано та проведено навчання для осіб, відповідальних за архів, на тему «Експертиза цінності документів. Складання номенклатури справ».

На виконання Програми адаптації новопризначених працівників проведено заходи та ознайомлено з Інструкцією з діловодства, Регламентом вісьмох новопризначених працівників виконавчих органів міської ради.

 

Загальний відділ
777 943