Звіт про задоволення запитів на інформацію за березень 2021 року
У березні 2021 року в загальному відділі Луцької міської ради зареєстровано 68 запитів на інформацію.
Електронною поштою надійшло 39 запитів, поштою – 16, подано громадянами особисто – 7. Спрощеною процедурою оформлення письмових запитів, шляхом заповнення спеціально розробленої форми на офіційному сайті міської ради, скористалось 6 запитувачів.
За категорією запитувачів найбільше запитів на інформацію надійшло від фізичних осіб – 52, з них 7 від громадянина Хомутінкіна Г.В. щодо проведення робіт в історичній частині міста. Сім запитувачів звернулися із запитом щодо наявності вільних земельних ділянок державної та комунальної власності в межах Луцької міської територіальної громади.
Чотири запити надійшло від засобів масової інформації та журналістів, від громадських організацій та об’єднань громадян надійшло три запити.
Від юридичних осіб надійшло 9 запитів – Асоціації Західноукраїнських Забудовників щодо виданих містобудівних умов та обмежень для забудови земельних ділянок на території міста для зведення житлового комплексу.
Протягом звітного періоду зареєстровано два запити на інформацію, що стосувалися моніторингу, зокрема:
- ТОВ «ІА «ЛІГАБізнесІнформ» щодо прозорості кадрової політики органів місцевої влади;
- ВГО «Громадянська мережа «ОПОРА» щодо практики взаємодії міського голови, міської ради із народними депутатами та комітетами Верховної Ради.
Під час розгляду одного запиту, що стосувався пошуку інформації серед значної кількості даних, було застосовано норми п. 4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачають продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» два запити було перенаправлено розпорядникам інформації, один – в частині розгляду питань.