Звіт про задоволення запитів на інформацію за березень 2023 року
У березні 2023 року в загальному відділі Луцької міської ради зареєстровано 39 запитів на інформацію.
Надійшло електронною поштою – 28 запитів, подано особисто – 9, шляхом заповнення спеціально розробленої форми на офіційному сайті міської ради – 1, поштою – 1.
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб – 28, громадських організацій – 8, ЗМІ – 3.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» сім запитів було перенаправлено належним розпорядникам інформації, в тому числі чотири – в частині питань.
Під час розгляду трьох запитів на інформацію, що потребували опрацювання великого обсягу інформації та пошуку інформації серед значної кількості даних, виконавчі органи міської ради застосували норми частини четвертої статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачає продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.
Термін розгляду одного запиту на інформацію продовжено до закінчення строку дії воєнного стану в Україні відповідно до частини шостої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації», оскільки запитувана інформація не може бути надана для ознайомлення через настання обставин непереборної сили.