Звіт про задоволення запитів на інформацію за березень 2024 року
У березні 2024 року в загальному відділі Луцької міської ради зареєстровано 37 запитів на інформацію.
Надійшло електронною поштою – 17 запитів, поштою – 3, шляхом заповнення спеціально розробленої форми на офіційному сайті міської ради – 15, подано громадянами особисто – 2.
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб – 26, з них вісім запитів від гр. Олесі щодо укладених міською радою договорів.
Один запит отримано від юридичної особи – ТзОВ «К-ГАРАНТ».
Від громадських організацій надійшло п’ять запитів на інформацію, з них два – стосувалися проведення дослідження та моніторингу, зокрема:
від Всеукраїнської молодіжної ГО «Фундація Регіональних Ініціатив» щодо здійснення права на свободу мирних зібрань в умовах воєнного стану;
від ГО «Трансперенсі Інтернешнл Україна» щодо дотримання громадами вимог законодавства у сфері управління комунальним майном та особливостей такого управління в умовах воєнного стану.
П’ять запитів на інформацію надійшло від представників медіа.
У звітному періоді за результатами розглядів запитів громадян було видано чотири витяги із містобудівної документації на земельні ділянки.
Під час розгляду одного запиту на інформацію, що потребував опрацювання великого обсягу інформації та пошуку інформації серед значної кількості даних, виконавчі органи міської ради застосували норми частини четвертої ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачає продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.
Відповідно до частини третьої ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» три запити перенаправлено належним розпорядникам інформації, зокрема: два – до Волинської обласної військової адміністрації, один – до Управління державної казначейської служби України у м. Луцьку Волинської області.