Звіт про задоволення запитів на інформацію за грудень 2021 року
У грудні 2021 року в загальному відділі Луцької міської ради зареєстровано 39 запитів на інформацію.
Електронною поштою надійшло 29 запитів, шляхом заповнення спеціально розробленої форми на офіційному сайті міської ради – 6, подано громадянами особисто – 4.
За категорією запитувачів найбільше запитів на інформацію надійшло від фізичних осіб – 30, засобів масової інформації, журналістів – 5, юридичних осіб – 3, громадських організацій – 1.
Протягом звітного періоду найчастіше запитувалась інформація щодо надання генеральних та детальних планів території міста Луцька та населених пунктів, що увійшли до складу Луцької міської територіальної громади (6), витрат, пов’язаних з організацією і проведенням новорічних та різдвяних свят (5), заробітної плати, премій та матеріальної допомоги, виплачених міському голові, секретарю міської ради та заступникам міського голови (4).
Під час розгляду одного запиту, що стосувався пошуку інформації серед значної кількості даних, було застосовано норми п. 4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачають продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.