Звіт про задоволення запитів на інформацію за травень 2021 року
У травні 2021 року в загальному відділі Луцької міської ради зареєстровано 36 запитів на інформацію.
Електронною поштою надійшло 25 запитів, поштою – 1, подано громадянами особисто – 3. Спрощеною процедурою оформлення письмових запитів, шляхом заповнення спеціально розробленої форми на офіційному сайті міської ради, скористалось 4 запитувачі, які подали 7 запитів.
За категорією запитувачів найбільше запитів на інформацію надійшло від фізичних осіб – 31. 5 запитів надійшло від громадських організацій та об’єднань громадян, з них два стосувалися моніторингу, зокрема:
- ГО «Агенція розвитку міста» щодо впровадження е-квитка у громадському транспорті міста;
- ГО «Автомайдан “Вінниччина”» щодо кількості зареєстрованих учасників бойових дій, інвалідів війни і сімей загиблих (зниклих безвісти) під час виконання завдань антитерористичної операції.
Один запит було подано кореспондентом ГО «Громадське інтерактивне телебачення» з метою підготовки сюжету в ефірі телеканалу «ГІТ».
Під час розгляду двох запитів, що стосувався пошуку інформації серед значної кількості даних, було застосовано норми п. 4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачають продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» два запити в частині розгляду окремих питань було перенаправлено відповідним розпорядникам інформації.