Звіт про задоволення запитів на інформацію за жовтень 2021 року
У жовтні 2021 року в загальному відділі Луцької міської ради зареєстровано 44 запити на інформацію.
Електронною поштою надійшло 22 запити, подано громадянами особисто – 14, шляхом заповнення спеціально розробленої форми на офіційному сайті міської ради – 4, телефоном – 4.
За категорією запитувачів найбільше запитів на інформацію надійшло від фізичних осіб – 24, юридичних осіб – 8, громадських організацій – 7, засобів масової інформації, журналістів – 5.
Протягом звітного періоду зареєстровано чотири запити, які надіслала Рівненська обласна організація Всеукраїнської громадської організації «Громадянська мережа «ОПОРА» щодо моніторингу таких питань:
- чи забезпечена можливість поставити питання онлайн (дистанційно) до або під час засідань міської ради, виконавчого комітету, постійних комісій ради, погоджувальної ради;
- роботи постійної комісії з питань реалізації державної регуляторної політики;
- роботи сервісу публічних закупівель та кількості скарг про порушення з питань публічних закупівель;
- кількості випадків неетичної поведінки працівників органу місцевого самоврядування чи комунальних підприємств, організацій (закладів, установ), що належать до комунальної власності міської територіальної громади.
Під час розгляду двох запитів, що стосувалися пошуку інформації серед значної кількості даних, було застосовано норми п. 4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачають продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» два запити було перенаправлено відповідним розпорядникам інформації.