1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 15.01.2019 м. Луцьк

Звіт про роботу загального відділу протягом 2018 року

Протягом 2018 року загальним відділом організовано проведення 33 засідань виконавчого комітету міської ради, на яких ухвалено 1922 рішення виконавчого комітету.

Взято участь у підготовці та зареєстровано 606 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності.

Всі ухвалені рішення виконавчого комітету та розпорядження міського голови, що не містять інформації з обмеженим доступом, опубліковано на офіційному сайті Луцької міської ради.

У 2018 році до Луцької міської ради надійшло 1020 запитів на інформацію. Всі запити розглянуто з дотриманням вимог та термінів, встановлених Законом України «Про доступ до публічної інформації».

Найчастіше запити на інформацію стосувалися питань житлово-комунального господарства, благоустрою, земельних та кадрових питань.

З метою систематизації роботи із запитами на інформацію, розпорядником якої є Луцька міська рада, було прийняте розпорядження міського голови від 02.01.2018 № 1 «Про Порядок роботи із запитами на інформацію у Луцькій міській раді».

11 січня загальним відділом було організовано та проведено внутрішнє навчання для працівників, відповідальних за доступ до публічної інформації, на тему: «Порядок роботи із запитами на інформацію у Луцькій міській раді».

26 січня загальним відділом спільно з відділом програмно-комп’ютерного забезпечення проведено нараду з особами, відповідальними за підготовку, передачу, актуальність, достовірність та оновлення інформації, що підлягає оприлюдненню у формі відкритих даних з питань вдосконалення роботи з відкритими даними.

16 лютого загальним відділом спільно з відділом програмно-комп’ютерного забезпечення проведено нараду, що стосувалась змін до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, які були внесені постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.2017 №1100. На нараді обговорювались проблемні питання, що виникають у зв’язку із появою нових наборів даних.

Видано розпорядження міського голови від 04.04.2018 № 156 «Про систему обліку публічної інформації, яка знаходиться у володінні Луцької міської ради», розробником якого є загальний відділ міської ради.

11 квітня загальним відділом міської ради було організовано та проведено внутрішнє навчання для керівників виконавчих органів міської ради та працівників, відповідальних за реєстрацію документів в системі обліку публічної інформації та оприлюднення її на офіційному сайті Луцької міської ради.

Видано розпорядження міського голови від 08.05.2018 № 205 «Про затвердження переліку наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», розробником якого є загальний відділ міської ради спільно з відділом програмно-комп’ютерного забезпечення.

8 травня начальник загального відділу взяла участь в презентації Індексу публічності Луцької міської ради у 2017 році, де були представлені результати дослідження, згідно з якими Луцька міська рада посіла третє місце в загальнонаціональному рейтингу.

30 травня працівники загального відділу успішно пройшли навчальний тренінг на тему: «Виконання розпорядниками вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», організований Офісом Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини та Центром демократії та верховенства права в рамках проекту «Омбудсман плюс – моніторинг та співпраця з розпорядниками в регіонах» за підтримки Проекту розвитку ООН в Україні та Міністерства закордонних справ Данії».

За результатами моніторингу забезпечення «права знати» органами місцевого самоврядування, який здійснив Центр «Ейдос» з серпня по листопад 2018 року Луцька міська рада посіла першість серед міських рад обласних центрів та має найвищий рівень відкритості у наданні публічної інформації у відповідь на запити – 100%.

Протягом року загальним відділом міської ради:

- зареєстровано та забезпечено облік та контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 14 085 документів вхідної кореспонденції;

- зареєстровано та відправлено 10 011 документів вихідної кореспонденції.

30 січня архівний та загальний відділи організували та провели внутрішнє навчання для працівників відповідальних за діловодство та зберігання документів у виконавчих органах Луцької міської ради на тему: «Організація діловодства та забезпечення збереженості архівних документів».

15 серпня відповідно до плану роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради на ІІІ квартал 2018 року загальним відділом спільно з організаційним відділом підготовлено та внесено на розгляд виконавчого комітету рішення «Про стан виконавської дисципліни у виконавчих органах міської ради за підсумками І півріччя 2018 року».

З метою забезпечення ефективного впровадження системи електронного документообігу «Аскод» 16, 17 вересня загальним відділом спільно з управлінням інформаційно-комунікаційних технологій за участю представників компанії «ІнфоПлюс» організовано та проведено навчання для керівників та працівників виконавчих органів міської ради.

Видано розпорядження міського голови від 28.09.2018 № 445 «Про тестову експлуатацію системи електронного документообігу АСКОД», розробниками якого є загальний відділ та управління інформаційно-комунікаційних технологій.

18 жовтня та 16 листопада загальним відділом спільно з управлінням інформаційно-комунікаційних технологій організовано та проведено навчання для працівників виконавчих органів міської ради щодо роботи з документами в системі електронного документообігу «АСКОД».

3-5 грудня загальним відділом спільно з управлінням інформаційно-комунікаційних технологій організовано та проведені навчання для працівників виконавчих органів міської ради щодо схем проходження документів в системі електронного документообігу «АСКОД».

Видано розпорядження міського голови від 10.12.2018 № 570 «Про проходження документів в системі електронного документообігу АСКОД», розробниками якого є загальний відділ та управління інформаційно-комунікаційних технологій. На виконання цього розпорядження розпочато опрацювання документів (вхідних, вихідних, внутрішніх) в системі електронного документообігу АСКОД, відповідно до затверджених схем проходження документів.

 

 

Загальний відділ 777 943, 777 948, 777 983, 777 947.