1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 16.03.2020 м. Луцьк

Звіт відділу державного архітектурно-будівельного контролю за 2019 рік

Виконання дозвільних та реєстраційних функцій у сфері містобудівної діяльності здійснюється відділом державного архітектурно-будівельного контролю Луцької міської ради (далі – Відділ) у відповідності до вимог законів України “Про регулювання містобудівної діяльності”, “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності” та відповідно до постанов Кабінету Міністрів України “Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів”, “Деякі питання виконання підготовчих та будівельних робіт” та Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю.

Відділ діє відповідно до покладених на нього завдань, а саме:

надає, отримує документи, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, відмовляє у видачі таких документів, анулює їх, скасовує їх реєстрацію;

приймає в експлуатацію закінчені будівництвом об’єкти;

подає Держархбудінспекції інформацію, необхідну для внесення даних до Єдиного реєстру дозвільних документів;

здійснює державний архітектурно-будівельний контроль за дотриманням законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, щодо об’єктів та суб’єктів будівництва, розташованих у межах відповідних населених пунктів шляхом проведення планових та позапланових перевірок;

розглядає відповідно до закону справи про адміністративні правопорушення та правопорушення у сфері містобудівної діяльності із прийняттям відповідних рішень.

За звітний період 2019 року до Єдиного реєстру отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність до експлуатації об'єкта та виданих сертифікатів, відмов у реєстрації таких декларацій та у видачі таких дозволів і сертифікатів було внесено 791 документ декларативного характеру та, з яких:

  • повідомлення про початок виконання підготовчих робіт – 5;
  • повідомлення про початок виконання будівельних робіт – 228;
  • повідомлення про зміну даних у повідомленні – 7;
  • зміни даних до експлуатації про початок виконання будівельних робіт – 10;
  • декларація про готовність до експлуатації об’єкта – 145;
  • декларація про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта – 186;
  • видано дозвіл на виконання будівельних робіт – 55;
  • внесено зміни до дозволу на виконання будівельних робіт – 15;
  • видано сертифікат про готовність об’єкта до експлуатації – 36;
  • повернення на доопрацювання декларації про готовність до експлуатації об’єкта – 40;
  • відмова у видачі дозволу – 14;
  • відмова у видачі сертифікату – 21;
  • повернення на доопрацювання повідомлень про початок виконання будівельних робіт – 17;
  • інші документи – 12;
  • повернення документів на доопрацювання становить - 9 %.

За звітний період видано 55 дозволів на виконання будівельних робіт, а саме:

  • капітальний ремонт рентген кабінету № 2 відділення інтроскопічної і функціональної діагностики КП “Луцька міська клінічна лікарня” на пр-ті  Відродження, 13; реконструкція приміщень КП “Луцький центр первинної медичної допомоги”, пр-т Волі, 66-А;
  • капітальний ремонт прибудинкових територій на вул. Львівській, 63, 63а, вул. Паркової, вул. Чекаліна, 11, вул. Привокзальній, 1, 3, 7, 9, пр-ті Президента Грушевського, 26 , пр-ті Перемоги, 21 та пр-ті Волі, 8-8а;
  • нове будівництво мережі зовнішнього освітлення на вул. Кравчука (між будинками 14-15), реконструкція мереж зовнішнього освітлення на вул. Клима Савура та вул. Рівненській, капітальний ремонт теплових мереж КЗ “Луцький ліцей Луцької міської ради” на вул. Дубнівській, 23;
  • капітальний ремонт актового залу КЗ “Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 25 Луцької міської ради” на вул. Федорова, 7; КЗ “Луцька вечірня (змінна) школа Луцької міської ради”, вул. Ковельська, 43; КЗ “Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Луцької міської ради”, вул. Львівська, 28; (термомодернізація) КЗ “Луцький навчально-реабілітаційний центр Луцької міської ради”, вул. Лесі Українки, 20;
  • нове будівництво багатоквартирних житлових будинків на вул. Коперника, 83; вул. Арцелова, 3-б та інші.

Також видано 36 сертифікатів про готовність об’єкта до експлуатації, а саме:

  • будівництво багатоквартирних житлових будинків на вул. Цегельній, 28; вул. Єршова, 9-б; вул. Кравчука, 11-д, житловий квартал “Фільварок”; вул. Олеся Гончара, 1; вул. Рівненська, 25; вул. Прасолів, 2; вул. Рівненська, 113;
  • будівництво будівель змішаного використання з житловими приміщеннями в верхніх поверхах та вбудовано-прибудованими приміщеннями на пр-ті Волі, 44а; реконструкція плавального басейну “Колос” на вул. Писаревського, 3;
  • реконструкція приміщення відділення водолікування (літер А-1) КЗ “Луцький центр первинної медико-санітарної допомоги” під реабілітаційний центр на пр-ті Волі, 66а та інші.

Законодавством передбачено плату за видачу сертифікатів про готовність об’єкта до експлуатації і так до місцевого бюджету надійшло 325 800, 00 грн.

Протягом звітного періоду вживалися відповідні заходи по виконанню вимог Закону України “Про звернення громадян”. Звернення громадян розглядаються в визначені законодавством терміни. На звернення, що надійшли, вжито належних заходів, надано вичерпні відповіді та пояснення.

На особистих прийомах керівництвом відділу було прийнято 259 громадян та надано їм усні консультації по суті порушених питань і зареєстровано 201 письмове звернення.

Упродовж звітного періоду здійснювались позапланові перевірки за результатами звернень громадян, перевірка достовірності даних, наведених у повідомленнях та деклараціях про початок виконання підготовчих або будівельних робіт та контроль за виконанням термінів дії приписів про усунення порушень у сфері містобудування.

Кількість проведених позапланових перевірок 52. На 29 об’єктах будівництва виявлено порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил. За результатами проведених перевірок винні особи були притягнуті до відповідальності. На 23 об’єктах порушення виявлені не були.

Кількість винесених постанов за результатами розгляду справ про адміністративні правопорушення складає 28.

За результатами перевірок за 2019 рік видано 29 приписів, з них виконано 22, у 5 термін виконання не надійшов.

Загальна сума накладених штрафних санкцій за результатами перевірок за 2019 рік складає 522 300, 00 грн, з них у добровільному порядку сплачено 197 600, 00 грн.

Переважна кількість правопорушень на об’єктах будівництва стосується факту самочинного будівництва.