1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 17.01.2020 №2-23/341 м. Луцьк

ЗВІТ відділу кадрової роботи та нагород Луцької міської ради за 2019 рік

1. Загальна інформація.

У 2019 році відповідно до рішення Луцької міської ради від 23.12.2015 №2/10 «Про затвердження структури виконавчих органів міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів», з внесеними змінами та доповненнями, затверджено загальну чисельність апарату ради та її виконавчих органів у кількості 637,5 штатних одиниці (рішення міської ради від 19.12.2019 №67/3).

2. Об’єднана громада як ефективна система управління територією.

У 2019 році відповідно до Закону України “Про добровільне об'єднання територіальних громад”, рішення міської ради від 25.09.2019 №63/43 “Про добровільне приєднання територіальної громади Прилуцької сільської ради до територіальної громади міста Луцька”, рішення Прилуцької сільської ради від 25.10.2019 №2-55/2019 “Про добровільне приєднання територіальної громади Прилуцької сільської ради до територіальної громади міста Луцька” добровільно приєднано Прилуцьку сільську раду Ківерцівського району Волинської області (села Прилуцьке, Дачне, Жабка, Сапогове) до територіальної громади міста Луцька. На забезпечення виконання цього рішення в структуру Луцької міської ради додано 7,5 штатних одиниці для забезпечення працевлаштування усіх працівників Прилуцької сільської ради

3. Якісно-кількісний склад працівників виконавчих органів міської ради.

Як свідчить аналіз кількісного складу станом на 31 грудня 2019 року всього налічується 627 діючих особових справ працівників виконавчих органів міської ради, з них: 528 посадових осіб місцевого самоврядування, 59 службовців, 35 робітників, 5 фахівців, а також 22 особових справи керівників комунальних підприємств. Крім того, відділ забезпечує зберігання 1176 архівних особових справ.

З них чоловіки складають - 27,5 відсотка, а жінки – 72,5 відсотка.

Для порівняння: Динаміка зміни кількісного складу штатних працівників виконавчих органів Луцької міської ради за 2015-2019 роки

 

 Якщо оцінювати освітній рівень працюючих, то вищу освіту рівня спеціаліст, магістр мають 99,7 відсотка працюючих посадових осіб місцевого самоврядування, рівня бакалавр – 0,3 відсотка. За кваліфікацією переважає економічна освіта – 30,6 відсотка, технічна – 19,1 відсотка, гуманітарна – 27,3 відсотка, юридична – 18,2 відсотка, інша — 4,8.

 

 4. Забезпечення планування службової кар’єри. Організація роботи конкурсної комісії, надання пропозицій щодо проведення стажування кадрів на посадах посадових осіб місцевого самоврядування.

Відділом кадрової роботи та нагород в 2019 році здійснено організаційні заходи щодо проведення 8 засідань конкурсної комісії по організації і проведенню конкурсу при прийнятті осіб на роботу у виконавчі органи Луцької міської ради.

Загалом у звітному періоді за результатами конкурсу на посади посадових осіб місцевого самоврядування призначено 19 осіб; 5 посадових осіб за переведенням з інших державних установ, а також 1 посадову особу призначено шляхом затвердження на посаді Луцькою міською радою, 20 осіб - прийнято на інших підставах, передбачених чинним законодавством.

Забезпечується кар’єрний ріст працівників шляхом просування по службі за діловими якостями, а саме: здійснюється моніторинг професійних досягнень працівників, які працюють на нижчих позиціях, зважуються всі "за" і "проти", як правило, проводиться стажування та приймається узагальнене рішення щодо можливого подальшого підвищення. У 2019 році шляхом успішного стажування переведено на вищі посади 30 осіб. Крім цього, 9 посадових осіб місцевого самоврядування переведено на вищі посади у зв’язку із перебуванням у кадровому резерві на такі посади.

З особами, які прийняті на виконання обов’язків спеціалістів виконавчих органів Луцької міської ради, укладено 20 строкових трудових договорів.

Середній вік тих, хто працевлаштовується на роботу, від 28 до 45 років.

 
 

 Впродовж 2019 року звільнено 49 працівників виконавчих органів міської ради. Серед звільнених 20 - звільнено за угодою сторін, 3 - в порядку переведення до іншого державного органу, 25 - за ініціативою працівника, 1 — у зв'язку з невідповідністю працівника займаній посаді або виконуваній роботі внаслідок стану здоров'я, яка перешкоджає продовженню даної роботи.

 

 5. Щорічна оцінка діяльності посадових осіб місцевого самоврядування як інструмент управління персоналом.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2001 № 1440 „Про затвердження Типового положення про проведення атестації посадових осіб місцевого самоврядування”, Порядку проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами місцевого самоврядування апарату міської ради та виконавчого комітету, виконавчих органів міської ради, покладених на них обов’язків і завдань, затвердженого розпорядженням міського голови від 07.02.2014 №5-ра, розпорядження міського голови від 28.01.2019 № 56-рб „Про проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами місцевого самоврядування апарату міської ради та виконавчого комітету, виконавчих органів міської ради, покладених на них обов’язків та завдань”, та з метою здійснення регулярного контролю за проходженням служби в органах місцевого самоврядування, а також професійними досягненнями посадових осіб місцевого самоврядування апарату міської ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради проведена щорічна оцінка виконання покладених на них обов’язків і завдань у строк з 11.02.2019 по 28.02.2019. Щорічну оцінку пройшли - 371 посадова особа місцевого самоврядування. Не підлягали щорічній оцінці такі категорії посадових осіб місцевого самоврядування:

- секретар міської ради;

- працівники патронатної служби – 4 особи;

- особи, які перебувають на займаній посаді менше року – 56 осіб;

- вагітні жінки чи жінки, які працюють менше одного року після виходу з відпустки для догляду за дитиною – 9 осіб;

- особи, які прийняті на визначений термін – 31 особа.

Всього 101 посадова особа місцевого самоврядування.

Щорічна оцінка виконання посадовими особами місцевого самоврядування покладених на них обов’язків і завдань пройшла на належному організаційному рівні. За результатами щорічної оцінки, проведеної безпосередніми керівниками та керівниками вищого рівня, високу оцінку отримали 252 особи, добру – 119 осіб. 2 посадові особи не пройшли щорічну оцінку у визначений термін у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності.

Під час проведення щорічної оцінки результатів роботи посадових осіб місцевого самоврядування безпосередніми керівниками і співбесіди з ними була висловлена низка рекомендацій щодо зарахування працівників до кадрового резерву на більш високу посаду, підвищення ефективності роботи, направлення на навчання та підвищення кваліфікації тощо. В цілому, щорічна оцінка підтвердила високий професіоналізм, відповідність ділових кваліфікацій, рівня знань і навичок посадових осіб місцевого самоврядування займаним посадам.

 6. Проведення роботи щодо укладення, продовження терміну дії, розірвання контрактів з керівниками підприємств, установ і закладів, що перебувають у комунальній власності.

 З метою вдосконалення порядку призначення та звільнення керівників підприємств, установ, організацій та закладів, що є у міській комунальній власності, проводиться конкурсний відбір на заміщення вакантних посад керівників. У 2019 році було проведено 2 засідання конкурсної комісії з організації та проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад керівників підприємств, організацій (установ, закладів), що є у міській комунальній власності на заміщення 2 посад керівників.

Всі засідання конкурсної комісії проводяться у сесійному залі міської ради, є відкритими, транслюються в онлайн-режимі на офіційному сайті Луцької міської ради. У сесійному залі міської ради при цьому можуть бути присутні представники ЗМІ, зацікавлена громадськість та депутати міської ради.

Проводиться робота з контролю за ефективністю діяльності керівників комунальних підприємств міста, а саме: на засіданнях виконавчого комітету протягом 2019 року заслухано звіти 8 керівників комунальних підприємств міста.

Всього протягом звітного періоду укладено 14 додаткових угод та 2 контрактів з керівниками комунальних підприємств.

7. Кадровий резерв як запорука успішної кадрової політики.

У кадровому резерві на посади керівників та спеціалістів виконавчих органів міської ради перебуває 699 осіб. З них 331 (47,4 відсотка) складають особи, зараховані на посади керівників, та відповідно 368 осіб (52,6 відсотка) на посади спеціалістів.

У розрізі вікової ознаки на посади керівників виконавчих органів міської ради зараховано:

 
 

 З особами, зарахованими до кадрового резерву, проводиться робота згідно із затвердженими особистими річними планами, де передбачається: вивчення і аналіз виконання чинного законодавства; систематичне навчання шляхом самоосвіти; участь у нарадах, конференціях з проблем та питань галузевого спрямування виконавчого органу міської ради; стажування у виконавчому органі, до кадрового резерву якого зараховано працівника; виконання обов'язків посадової особи, на посаду якого зараховано працівника до кадрового резерву; залучення до розгляду відповідних питань, проведення перевірок, службових розслідувань; участь у підготовці проєктів розпоряджень міського голови, рішень міської ради та виконавчого комітету.

8. Підвищення рівня професійної компетентності працівників.

 Луцька міська рада суттєво поповнює ряди слухачів Львівського регіонального інституту державного управління НАДУ при Президентові України. У 2019 році у вищевказаному закладі навчалось 20 працівників виконавчих органів міської ради; 4 посадових особи місцевого самоврядування навчались у Національній академії державного управління при Президентові України (м.Київ).

Відповідно до плану внутрішнього навчання посадових осіб місцевого самоврядування виконавчих органів Луцької міської ради на 2019 рік за звітний період було проведено 17 внутрішніх навчань, у яких взяли участь 495 працівників.

Відповідно до плану-графіка підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування на 2019 рік у звітному періоді 95 посадових осіб місцевого самоврядування взяли участь у постійно діючих семінарах за короткостроковими та довгостроковими програмами й отримали свідоцтва про підвищення кваліфікації.