Інформація для суб'єктів подань відомостей періодичного поновлення
Виборчим Кодексом України внесено зміни до виборчого законодавства, якими передбачена можливість подання відомостей періодичного поновлення до органу ведення Державного реєстру виборців в електронній формі за підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
З метою впровадження нововведень Службою розпорядника Державного реєстру виборців на офіційному сайті Державного реєстру виборців створено сервіс “Кабінет суб’єкта подання відомостей”.
Сервіс "Кабінет суб’єкта подання відомостей” виконує функції з доставки електронних документів та спрощує суб’єктам подання відомостей періодичного поновлення, визначених статтею 22 Закону України “Про Державний реєстр виборців”, процедуру накладення електронного підпису та надсилання електронних документів.
Починаючи з квітня 2021 року суб’єкти подання відомостей періодичного поновлення можуть подавати відомості в електронній формі, при цьому не дублюючи інформацію на паперовому носії.
Для початку роботи в "Кабінеті суб’єкта подання відомостей” необхідно зареєструватись та отримати погодження Служби розпорядника Державного реєстру виборців.
У час цифрової трансформації держави впровадження цього електронного сервісу спрощує процедуру доставки відомостей до органів ведення Державного реєстру виборців, що особливо актуальним є в умовах укрупнення громад та збільшення їх територій, а також дозволяє мінімізувати особисті контакти в умовах поширення коронавірусної хвороби COVID-19.
Програма перевірки вхідних форм (версія 2.3.2.2 від 26.06.2024)
Довідник АТУУ АТУУ
Довідник геонімів Геоніми
Довідник будинків Будинки
Перелік населених пунктів Волинської області відповідно до сучасного АТТУ (у розрізі ОВР)