Стаття 18. Звернення громадян та електронні петиції
1. Відповідно до статті 40 Конституції України та Закону України «Про звернення громадян» громадяни України мають право надсилати індивідуальні та колективні звернення або особисто звертатися до міської ради, депутатів міської ради, секретаря міської ради, міського голови, його заступників, посадових осіб міської ради та її виконавчих органів відповідно до їхніх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються діяльності міської ради та її виконавчих органів, із заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціальноекономічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та із скаргою про їх порушення.
2. Особи, які не є громадянами України і законно знаходяться на території територіальної громади, мають таке ж право на подання звернення, як і громадяни України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами.
3. Звернення може бути усним чи письмовим.
4. Порядок звернення громадян України у міській раді визначається чинним законодавством та розпорядженням міського голови.
5. Особливою формою колективного звернення громадян є електронна петиція, адресована міській раді, що здійснюється через офіційний сайт міської ради або сайт громадського об’єднання, яке здійснює збір підписів на підтримку електронної петиції, щодо будь-якого питання, котре належить до компетенції ради, її виконавчих органів та посадових осіб місцевого самоврядування.
6. Електронна петиція розглядається з моменту збору на її підтримку не менше 300 підписів громадян. Термін збору підписів не більше 15 днів з дня оприлюднення петиції. Порядок подання та розгляду електронних петицій до Луцької міської ради та її виконавчих органів визначається положенням, яке затверджує міська рада.