Стаття 59. Застосування гендерно-орієнтованого підходу під час планування розвитку територіальної громади
1. Політика гендерної рівності є наскрізною, усі нормативні акти міської ради повинні відповідати принципу забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків.
2. Під час розроблення нормативно-правових актів, зокрема документів з планування розвитку територіальної громади, проєкту бюджету територіальної громади на наступний рік, інших проєктів нормативних актів посадових осіб та органів місцевого самоврядування може проводитися їх гендерно-правова експертиза.
3. Гендерно-правова експертиза передбачає аналіз проєктів актів на відповідність принципу забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків.
4. Забезпечення гендерної рівності здійснюється через:
1) гармонізацію професійного та особистого життя жінок і чоловіків; участь у процесах прийняття рішень і розподілі ресурсів незалежно від статі;
2) створення рівних умов для жінок і чоловіків у кар’єрному зростанні та професійному розвитку;
3) створення умов для відповідального батьківства і материнства, партнерського розподілу сімейних обов’язків;
4) зменшення (викорінення) домашнього та гендернозумовленого насильства у всіх його проявах;
5) формування гармонійно розвиненої особистості без гендерних стереотипів та упереджень;
6) інших заходів, не заборонених законодавством.
5. Міська рада здійснює повноваження у сфері забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків відповідно до Закону України «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків» та іншого законодавства України.