Суб’єкти подання відомостей періодичного поновлення

Луцький міський голова (відповідальні виконавчі органи міської ради): департамент містобудування, земельних ресурсів та реклами (про найменування нових та перейменування вулиць, присвоєння номерів новим будинкам і зміну нумерації існуючих будинків); 

Відділ ведення реєстру територіальної громади департаменту державної реєстрації Луцької міської ради (про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання громадян та про громадян, яким виповнюється 18 років);     

Луцькі відділи №1, №2, Ківерцівський відділи управління Державної міграційної служби України у Волинській області (про набуття/припинення громадянства, про зміну прізвища, імені, по батькові/ дати народження та місця народження виборців, громадян України, яким виповнюється 18 років, громадян України, яким оформлено паспорт вперше після 18 років);       

Луцький міськрайонний суд, Ківерцівський, Рожищенський районні суди (про визнання осіб недієздатними, продовження терміну недієздатності осіб та скасування рішення про визнання особи недієздатною);         

- Державна пенітенціарна служба України у Волинській області Луцький слідчий ізолятор (про виборців, які прибули для відбування покарання/вибули з цієї установи та про громадян, яким виповнюється 18 років);     

Управління охорони здоров’я Луцької міської ради (про осіб, які нездатні самостійно пересуватись);     

Луцький геріатричний пансіонат (про осіб, які нездатні самостійно пересуватись);   

Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м.Луцька (про осіб, які нездатні самостійно пересуватись).

Луцький міський відділ ДРАЦС Західного міжрегіонального управління МЮ (м.Львів) (про осіб, які померли) - до квітня 2021 року. На виконання постанови Центральної виборчої комісії від 10 грудня 2020 року № 555 "Про затвердження Порядку подання Центральній виборчій комісії відомостей Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть фізичних осіб" розпочалася взаємодія з Державним реєстром актів цивільного стану на центральному рівні. Починаючи з 13 квітня 2021 року відомості про смерть громадян отримуються кожного дня за попередній день в електронному вигляді та потрапляють до бази даних Державного реєстру виборців.