1. Головна
  2. Оперативна інформація

80% заяв на фінансування лікарняних подаються в електронному вигляді

Більшість роботодавців вже перейшли на електронний документообіг з Фондом соціального страхування України – близько 80% заяв-розрахунків, на підставі яких фінансується матеріальне забезпечення, подаються до Фонду онлайн.

Електронний документообіг дозволяє пришвидшити подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам, а в період карантину – обмежити контакти для протидії поширенню коронавірусної інфекції.

Для подання до Фонду електронних документів із застосуванням електронного підпису/печатки страхувальники мають укласти відповідний договір – це можна зробити, звернувшись до відділень робочих органів виконавчої дирекції ФССУ.

-  Контакти у розрізі регіонів:

http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/968493.

-  Примірний договір:

http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/970830.

Нагадаємо, саме від дати отримання Фондом заяви-розрахунку залежить дата фінансування матеріального забезпечення застрахованим особам, зокрема, допомог по тимчасовій втраті працездатності, а також по вагітності та пологах.

У разі подання документа в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису, роздрукована заява-розрахунок разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначались окремі виплати та матеріальне забезпечення, зберігається у страхувальника.

Можливість подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам в електронному вигляді була впроваджена з 01 жовтня 2018 року відповідно до постанови правління Фонду від 19.07.2018 № 12.

 

Луцьке міське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області