1. Головна
  2. Оперативна інформація

Адміністратори ЦНАП міста Луцька 2024 року надали понад 177 тисяч послуг

Адміністратори ЦНАП міста Луцька 2024 року надали понад 177 тисяч послуг

Про це сьогодні, 15 січня, говорили на черговому засіданні виконавчого комітету.

Зокрема директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп’як зазначила, що впродовж 2024 року до ЦНАП звернулось 326 973 відвідувачів.

 

За її словами, найбільш популярними послугами минулого року були: видача витягу з Реєстру територіальної громади; надання інформації щодо реєстрації / зняття з реєстрації місця проживання особи за відомостями Луцької міської територіальної громади; реєстрація місця проживання та зняття з реєстрації; оформлення паспорта для виїзду за кордон та паспорта громадянина України. У департаменті “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” задекларовано 474 послуги 42 суб'єктів надання адмінпослуг.

За результатами моніторингу, що проводить Міністерство цифрової трансформації України, ЦНАП міста Луцька займає провідні позиції щодо якості обслуговування, ввічливості та компетентності персоналу. Одним із показників стала ефективність роботи персоналу – кількість оброблених звернень в день на одного працівника становила 30, при нормі 25.

Усе більше громадян прагнуть отримати адміністративні послуги онлайн. Для цього в приміщенні ЦНАП створено «Місце для самообслуговування», де кожен охочий може замовити електронні послуги. Протягом року понад тисяча відвідувачів скористалися цією можливістю, зокрема для оформлення витягу про місце проживання, замовлення витягу про несудимість, створення Дія. Підпис.

На базі ЦНАП 17 жовтня відкрили перший на Волині рекрутинговий центр – пілотний проєкт Міністерства оборони, який спрямований на створення прозорої та ефективної моделі залучення громадян на військову службу.

У 2024 році відновлено запис до електронної черги на зручний день та час, щоденно таким форматом користується від 30 до 50 відвідувачів.

Для зручності оплати створена можливість використання мобільного додатка Приват  24 (сканування QR-коду послуги), терміналів самообслуговування ПриватБанку та EasyPay.

Є можливість використання мобільного застосунку Дія під час оформлення паспортних документів, зокрема, для оформлення паспорта для виїзду за кордон за е-паспортом (без пред’явлення оригіналу документа громадянам, які мають ІД-картку).

 

У планах департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку”:

спрощення процедур надання адміністративних послуг місцевого значення шляхом постійного удосконалення міжвідомчої взаємодії суб’єктів надання адміністративних послуг;

розширення спектра соціальних послуг, покращення рівня обслуговування, впровадження сучасних підходів до організації роботи, створення автоматизованих робочих місць у комунальній установі «Хаб ВЕТЕРАН»;

впровадження послуги з одночасного оформлення паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон, забезпечення якісного її надання;

підвищення цифрової грамотності громадян через проведення навчальних екскурсій, візитів до ЦНАП і ознайомлення з чинними цифровими ресурсами та розроблення нової рекламної політики, що дасть змогу залучити більшу кількість суб’єктів звернень;

охоплення якомога більшої кількості користувачів порталу та мобільного додатку для налагодження комунікації. Створення відеороликів з навчальним процесом та заохоченням населення для використання застосунків «15-80»;

популяризація вільного робочого місця для відвідувачів ЦНАП та активне використання функції цифрового посередництва адміністраторами ЦНАП;

запровадження платної доставки результатів послуг;

інтеграція з державними реєстрами для автоматичного отримання актуальних персональних даних користувачів;

ініціювання на законодавчому рівні можливості отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків в ЦНАП;

робота над покращенням безбар'єрності: архітектурної та цифрової. Зокрема, над створенням комфортних умов для перебування у приміщенні та отримання послуг осіб з інвалідністю, кількість яких зростає внаслідок воєнних дій;

продовження роботи із реалізації комплексної послуги з обслуговування ветеранів війни та членів їхніх сімей («Я-Ветеран»): розширення партнерства, спрощення механізму надання послуг;

Підвищення рівня кваліфікації персоналу.

 

Управління інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 777937)