Адміністратори ЦНАП вкотре підвищили рівень професійної компетентності
З відкриттям Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку змінилася філософія спілкування влади та громади, значно зріс рівень довіри громадян до дій посадових осіб органів місцевого самоврядування. За чотири роки діяльності департаменту мешканці міста високо оцінюють оперативність та якість надання адміністративних послуг, відзначають привітність та високу культуру спілкування адміністраторів.
Підвищення кваліфікації працівників є пріоритетною складовою в організації роботи ЦНАП. Команда Центру постійно рухається вперед, ніколи не зупиняється на досягнутому. Черговою сходинкою до зростання та удосконалення вже отриманих знань став онлайн-курс “Єдині вимоги (стандарт) до якості обслуговування відвідувачів ЦНАП”, який прослухали всі працівники установи та отримали відповідні сертифікати.
Онлайн-курс правил, вимог та рекомендацій щодо якісного обслуговування відвідувачів ЦНАП, розроблений Міністерством економічного розвитку і торгівлі України спільно із Офісом реформи адміністративних послуг та за підтримки Програми USAID ЛЕВ з урахуванням практичного досвіду впровадження таких стандартів центрами надання адміністративних послуг - членами Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг.
Окрім того, в курс включено практичні рекомендації психолога щодо спілкування та обслуговування громадян.
Дякуємо розробникам за чудову можливість покращити рівень професійної компетентності. Отриманий такий сертифікат – справжня нагорода для адміністраторів.
Департамент “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку”