1. Головна
  2. Оперативна інформація

Безпритульні собаки на вулицях, відсутність електроенергії та водопостачання: із чим найчастіше зверталися лучани на “гарячу лінію” міської ради

Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80”, на інтерактивну платформу “Відкрите місто” за період з 23 вересня по 6 жовтня 2019 року учасників наради інформувала директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп’як. За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 893 телефонних звернення (в середньому 64 за добу), 229 з них - інформаційно-консультативного характеру. Найбільша кількість дзвінків, а саме 114, стосувалась житлово-комунальної сфери нашого міста. На виконання в ЖКП-2 було передано 12 повідомлень; ЖКП-3 – 17; ЖКП-7 – 8; ЖЕК-8 ЖБК – 20; ЖКП-11 – 9; ТзОВ «М.Ж.К.» – 30.

112 звернень надійшло щодо роботи ДКП «Луцьктепло». Внаслідок проведення аварійно-ремонтних робіт, працівники підприємства зупиняли котельні на вул. Кравчука, 11б; Володимирській, 100; просп. Відродження, 15 та бойлерні на вул. Ветеранів, 17; Вавілова, 6; Писаревського, 4, 22; Загородній, 3а; Січовій, 3в; Грабовського, 7д, 9а, 11а; Гнідавській, 65а; Бенделіані, 1е; Даньшина, 10; бульварі Др.Народів, 8а, 15б; просп. Молоді, 4. Це призвело до тимчасової відсутності холодної та гарячої води в помешканнях лучан.

110 дзвінків стосувалась відсутності електроенергії в житлових будинках та квартирах. Протягом двох тижнів було здійснено ряд планових відключень та виникали аварійні знеструмлення. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго».

103 звернення стосувались роботи КП «Луцькводоканал».

46 дзвінків надійшло щодо відсутності зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій. Всю інформацію передали на виконання в КП ЛЕП «Луцьксвітло».

Стосовно несвоєчасного вивозу твердих побутових відходів, пластикової тари та прибирання біля контейнерів, отримали 22 повідомлення. Інформацію передано на виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс». Телефонували мешканці міста з таких адрес: Арцеулова, 3, 5, 6; Поштова, 4; Качалова, 11, 36, 38; Дорошенка, 18; Глієра, 17; Балківська, 45. Крім цього, отримували дзвінки щодо відкритих колодязів зливової каналізації на просп. Відродження кут Кривоноса та вул. Липинського, 1-7, які на даний час закриті.

Продовжує викликати занепокоєння кількість звернень стосовно безпритульних собак. З цього приводу надійшло 22 повідомлення від мешканців з вул. Мамсурова, 10; Офіцерської, 20; Станіславського, 50, 52а/ ЗОШ №24; Ковпака, 15; Ківерцівської, 18; Володимирської, 59; Арцеулова, 14; Театрального майдану, які передано на реагування в КП «Ласка».

18 дзвінків надійшло від мешканців будинків, в яких створено ОСББ. Жителі піднімали питання щодо відсутності холодної та гарячої води, затоплення підвальних приміщень, прочистки каналізаційних стояків, ремонту сантехнічного обладнання.

15 звернень переадресовано на виконання в ПАТ «Волиньгаз». Внаслідок проведення профілактичних робіт припиняли газопостачання в будинку на вул. Стрілецькій, 8, а в зв’язку з пошкодженням кранів у під’їзді кілька днів не було газу в будинку на вул. Коновальця, 5.

Стосовно зупинки ліфтів отримали 8 повідомлень. Телефонували мешканці з будинків на вул. Кравчука, 1/1 під.; 18/3 під.; Конякіна, 33/1 під.; Коновальця, 1а/2 під.; Воїнів-Афганців, 6/2 під.; просп. Грушевського, 1/3 під. На даний час у місті, в зв’язку з закінченням терміну експлуатації та проведенням капітального ремонту зупинено 29 ліфтів.

44 дзвінка передано на опрацювання в департамент муніципальної варти. Вони стосувались порушення правил благоустрою та прибирання територій, проведення земляних та будівельних робіт, зрізання дерев та вивезення гілля, косіння трави, задимлення повітря в вечірній час, паркування автомобілів на тротуарах.

24 звернення надійшло стосовно роботи маршрутних автобусів в місті. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години й у вихідні дні, великий інтервал та недотримання графіків руху, грубу поведінку водіїв та порушення ними правил дорожнього руху, відмову їхати до кінцевих зупинок, відсутність навігаторів та неможливість відслідкувати рух по системі МАК на маршрутах №№ 1; 2; 3; 9а; 12; 25; 28; 29; 31; 32. Всі звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку. Крім того, ще 2 повідомлення були викликані через незадовільний рух тролейбусів у місті.

Щодо неприємного запаху в повітрі отримали 18 повідомлень. Всю інформацію було передано працівникам відділу екології.

Заслухавши доповідача, секретар міської ради, виконувач повноважень міського голови Григорій Пустовіт звернув увагу на те, що лучани дедалі більше скаржаться на збільшення кількості безпритульних собак у місті. Він доручив розібратися із цим питанням та посилити роботу із відлову безпритульних тварин директору комунального підприємства “Ласка” Наталії Рудь. Вона розповіла, що на околиці міста, зокрема в мікрорайоні ЛПЗ, функціонує громадська організація, яка займається відловом безпритульних тварин з усієї України. Однак вони не надають жодної інформації щодо подальшого місцезнаходження відловлених тварин. Григорій Пустовіт наголосив на тому, що варто налагодити діалог із цією організацією, знайти шляхи взаємодії, але безпритульні собаки не повинні дошкуляти лучанам.

Також секретар міської ради, виконувач повноважень міського голови зауважив, що знову надходять поодинокі звернення мешканців міста щодо появи неприємного запаху у місті. Він доручив представникам відділу екології звернути увагу на локальні джерела неприємного запаху, зокрема на ферми та підприємства, що проводять переробку продуктів тваринництва у навколишніх селах та околицях міста.

 

 

 

Відділ інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 720665)