Безпритульні собаки, відсутність транспорту, відключення світла: з чим зверталися лучани на “гарячу лінію” міської ради
Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80”, на інтерактивну платформу “Відкрите місто” за період з 12 серпня по 8 вересня 2019 року учасників наради інформувала директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп’як. Так, у зазначений період на адресу міської ради надійшло 1853 телефонних звернення (в середньому 66 за добу), 533 з них - інформаційно-консультативного характеру. Найбільша кількість дзвінків, а саме 268, стосувалась житлово-комунальної сфери нашого міста. На виконання в ЖКП-2 було передано 36 повідомлень; ЖКП-3 – 48; ЖКП-7 – 17; ЖЕК-8 ЖБК – 36; ЖКП-11 – 12; ТзОВ «М.Ж.К.» – 62. Звертались мешканці міста щодо ліквідації вибоїн на проїжджій частині між будинками на вул. Станіславського, 50-52; відновлення асфальтного покриття біля будинків на вулиці Шопена, 13-15; видалення старих і аварійних дерев на вул. Сагайдачного, 5.
Варто зауважити, що під час зливи 14 серпня, надходили повідомлення лучан про затоплення дощовою водою проїжджих частин та прибудинкових територій, телефонували з просп. Грушевського, 10; Відродження, 13, 14 та вул. Пушкіна, 9.
264 звернення стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках та квартирах. Слід зауважити, що з 27 серпня майже щоденно виникали аварійні вимкнення, в результаті яких без напруги протягом кількох годин залишались мешканці Привокзального, Завокзального, Центрального, Вересневого та 55-го районів міста.
116 дзвінків стосувались роботи КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства ліквідовано пориви на водогонах на вул. Задворецькій, 2, Глушець, 60 та пориви водопроводу на вул. Дубнівській, 12, Степовій 7, Богдана Хмельницького кут Крилова, І.Франка, 6, Воїнів-Афганців, 5, Шухевича, 4, Ковельській, 100, Богуна, 9, просп. Грушевського, 29, Відродження, 18а.
Варто зауважити, що значно збільшилась кількість повідомлень щодо несвоєчасного вивозу твердих побутових відходів, пластикової тари та прибирання біля контейнерів, а саме 105. Мешканці приватного сектору нарікають, що порушуються умови договорів, оскільки спецавтомобіль приїжджає протягом тижня не двічі, а тільки один раз. Вказану інформацію передано на виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс».
Стосовно відсутності зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшов 51 дзвінок. За даний період було відновлено освітлення на вул. Конякіна, 12; 12а; 12б; Перовської, 24; Котляревського, 15, 23; Болбочана, 13, 15, 28; Н.Ужвій, 6; Кравчука, 1, 3, 5, 7, 22; Наливайка, 43, 45; Володимирській, 107; Драгоманова, 26а; Грековій, 8; Гордіюк, 8; Ясеновій, 12; Князів Острозьких; Старова; Павлова; Левітана.
Щодо зупинки ліфтів отримали 36 звернень. Телефонували мешканці з будинків на вул. Кравчука, 1/4 під.; 22/6 під.; 26/3 під.; Конякіна, 9б/2 під.; 14а/1 під.; 33/3 під.; Гордіюк, 31/3 під., Станіславського, 50/1 під.; Будівельників, 11/1 під.; Вавілова, 5/3, 4 під.; Коновальця, 1а/2 під.; просп. Волі, 22/1 під.; Соборності, 25б/1 під.; 42/1 під.; Відродження, 22а/1 під.; Київському майдані, 13/2 під. На даний час у місті, в зв’язку з закінченням терміну експлуатації та проведенням капітального ремонту зупинено 32 ліфти.
Стосовно вирішення проблеми безпритульних собак, надійшло 31 повідомлення від мешканців з вул. Мамсурова, 10; Гордіюк, 29; Дубнівської, 34б/д/с №15; 71в; Ковпака, 4; Наливайка, 12; Ветеранів, 17; Чорновола, 2б; Привокзальна, 5а: Кривоноса, 41; Станіславського, 50; просп. Перемоги, 23; Соборності, 35; Відродження, 12 та зупинка «Гімназія №18»; бульвару Дружби Народів, 4а, 13а. Вказану інформацію передано на реагування в КП «Ласка».
112 звернень передано на опрацювання в департамент муніципальної варти. Вони стосувались порушення правил благоустрою та прибирання територій, проведення земляних та будівельних робіт, стихійної торгівлі, знесення аварійних дерев та косіння трави, паркування автомобілів на пішохідних тротуарах та газонах. Приємно зауважити, що протягом звітного періоду значно зменшилась кількість дзвінків щодо неприємного запаху в повітрі. З цього приводу працівникам відділу екології було передано 91 повідомлення.
71 дзвінок надійшов щодо роботи маршрутних автобусів в місті, 5 з них були з проханнями поновити ліквідовані зупинки. З 19 серпня почали отримувати численні невдоволення лучан стосовно припинення руху маршрутного автобуса №23, у зв’язку з закінченням терміну дії договору на перевезення. Також нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години й у вихідні дні, великий інтервал та недотримання графіків руху. Крім того, ще 46 повідомлень були викликані через незадовільний рух тролейбусів у місті. Більша частина з них стосувалась відсутності руху до с.Гаразджа, через аварію на підстанції «Луцьк-102», яка сталась 8 серпня. Рух було відновлено 29 серпня.
Потому Григорій Пустовіт поцікавився, у чому причина численних збоїв електропостачання. Як пояснив директор Луцької міської філії ПрАТ “Волиньобленерго” Роман Рожило, основна причина аварій - старі, зношені електромережі, термін експлуатації яких вичерпано. Також пошкодження електромереж стаються через втручання сторонніх осіб під час ведення будівництва тощо. Цього року буде замінено 5 кабельних ліній, які перебувають у найгіршому стані.
Чимало зауважень виникло і до начальника управління транспорту та зв’язку Володимира Степанова, зокрема щодо того, чому не було належним чином проінформовано мешканців міста про припинення курсування маршруту №23. Володимир Степанов зазначив, що маршрут відсутній через припинення дії договору із попереднім перевізником, а нового перевізника не вдалося знайти, адже на конкурс не було подано жодної заявки. На наступне засідання виконавчого комітету буде знову винесено проєкт рішення про оголошення конкурсу на перевезення за вказаним маршрутом.
Окрім цього, виконувач повноважень міського голови зауважив на велику кількість скарг лучан на транспортне забезпечення. За його словами, вартість проїзду щороку зростає, але перевізники так і не покращили умови перевезень пасажирів. “Ринок перевезень - це складна ділянка роботи, але її потрібно регулювати. Але далі так тривати не може. Проводьте переговори із перевізниками, шукайте шляхи виходу із ситуації. Лучани чекають результату”, - наголосив Григорій Пустовіт.
На необхідності своєчасного вивозу твердих побутових відходів, особливо з вулиць приватного сектору, наголосив перший заступник міського голови Григорій Недопад.
Заступник міського голови Костянтин Петрочук звернувся до директора КП “Ласка” Наталії Рудь щодо активізації роботи із відлову безпритульних собак на вулицях міста, адже скарг побільшало. Зараз це особливо важливо, бо розпочався новий навчальний рік і поблизу шкіл та садочків постійно знаходяться діти.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)