1. Головна
  2. Оперативна інформація

Члени виконавчого комітету затвердили Концепцію розвитку мережі Центру надання адміністративних послуг

Члени виконавчого комітету затвердили Концепцію розвитку мережі Центру надання адміністративних послуг

Концепція розвитку мережі Центру надання адміністративних послуг передбачає зробити послуги доступними, швидкими і якісними для всіх категорій мешканців територіальної громади. Така амбітна ціль може бути досягнута не лише шляхом удосконалення системи надання адміністративних послуг через спрощення їх процедур, але й розбудову мережі Центру надання адміністративних послуг; навчання цифрової грамотності населення; створення вебплатформи, на якій можна замовити окремі послуги, записатися на прийом, стежити за рухом справи, отримати консультацію через вебпортал; а в окремих випадках за бажанням заявників, можна замовити отримання готового результату послуги поштою, щоб не йти по нього в ЦНАП.

Також серед інновацій – поширення е-сервісів у сфері надання публічних послуг; проведення громадського моніторингу надання публічних послуг; швидке оцінювання роботи персоналу ЦНАП за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема через вебресурси; створення мобільних платформ зворотного зв’язку з громадянами; краудсорсинг. Ці підходи мають бути обов’язково імплементовані у всій мережі ЦНАП.

Разом з тим у департаменті ЦНАП працюють над тим, щоб якість послуг, що надаються через мережу ЦНАП перевищила очікування відвідувачів, а кількість громадян, задоволених публічними сервісами, зросла щонайменше до 95 відсотків. Саме для цього планується забезпечити системне навчання персоналу ЦНАП. З метою підвищення рівня професіоналізму, універсалізму і взаємозамінності, одночасної роботи в різних реєстрах та з законодавством, буде забезпечено навчання працівників департаменту ЦНАП на платформі Дія центрів та інших вебресурсах.

 

Крім цього, у 2022 році планується розвивати роботу перших Центрів Дія. Це єдиний простір із комплексом усіх необхідних послуг для громадян та бізнесу. Місце, де за один візит можна вирішити одразу всі свої запити. Основні сервіси, які стануть доступними для громадян:

 -  адміністративні послуги;

 -  консультації щодо онлайн-послуг;

 -  комп’ютери з доступом до інтернету;

 -  консультації щодо започаткування та розвитку бізнесу;

 -  прийом громадян головою територіальної громади;

 -  комунальні послуги;

 -  безоплатна правова допомога;

 -  кур’єрська доставка;

 -  банківські послуги.

 

Відтак, поширення надання адміністративних послуг буде здійснюватись за моделлю життєвих ситуацій, коли при одній події надається низка послуг. Громадяни, які вперше стикаються з державою, мають отримати від цього задоволення, або, як мінімум, не отримати стрес. Органи влади будуть більш проактивними. Тобто багато послуг будуть надаватися навіть без звернення особи. Це будуть головні показники сервісної приязної держави, яка поважає своїх громадян і надає їм послуги.

Реалізація цієї Концепції передбачена на два роки.

 

Управління інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 777937, 720665)