1. Головна
  2. Оперативна інформація

ЦНАП інформує!

      З 1 жовтня 2015 року змінюється порядок отримання відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

      Органи державної влади, органи місцевого самоврядування, органи прокуратури, служби безпеки тощо будуть мати безпосередній доступ до державного реєстру щодо прав на майно та єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців. Таку ж інформацію, документи та довідки з відкритих реєстрів зможуть отримувати й пересічні громадяни.

      «З 1 жовтня жоден державний орган не матиме права вимагати довідки, навіть електронні. Тому що, якщо вони будуть мати безкоштовний доступ до реєстру, вони зможуть це зробити власноруч та отримати цю інформацію без того, щоб кожен раз звертатися за виписками та довідками. Це стосується не тільки довідок, але і, наприклад, документів про народження, шлюб та інших», – перший заступник міністра юстиції України Наталія Севостьянова.

      Варто зазначити, що кожен з користувачів повинен укласти договір з Інформаійним центром – якщо мова йде про реєстр речових прав або Інформаційно-ресурсним центром – якщо мова йде про Єдиний реєстр юридиних осіб і фізичних осіб-підприємців для отримання доступу.

      Про послуги, які можна отримати онлайн.

      Єдиний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ЄДР)

  • реєстрація бізнесу;

  • довідка, виписка, витяг про компанію, в тому числі для надання державним органам, банкам, контрагентам, а також для участі у державних закупівлях.

 

      Державний реєстр речових прав на нерухоме майно:

  • свідоцтво про право власності на нерухомість;

  • витяг про державну реєстрацію нерухомості;

  • рішення про зупинення розгляду заяви/відмову в реєстрації прав.

      Сплатити послугу можна банківською карткою. Вартість повного витягу з ЄДР становить 45,68 грн. – це 75 % від вартості паперового аналогу. Скорочена інформація про компанію, а також послуга з реєстрації бізнесу надаються безкоштовно. Так само безкоштовно громадяни можуть отримати додаткові копії уже сформованих документів.

      Для отримання довідкине потрібно жодних ЕЦП чи інших ідентифікаторів. Кожному документу присвоюється унікальний ідентифікаційний код. Сформовані виписки, витяги, довідки та їхні унікальні номери зберігаються в архіві протягом року. Роздруковані електронні документи мають таку саму юридичну силу, як і їх електронні аналоги з підписами і печатками.

      Інформація з ЄДР доступна всім українцям. Запити формуються за максимально розширеною кількістю критеріїв пошуку: кодом ЄДРПОУ, назвою компанії, засновниками, керівниками, адресою тощо.

      Передбачена можливість отримати довідку за всіма реєстраційними діями, які відбулися в компанії з моменту її створення.

      Фізичні та юридичні особи можуть отримати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за об’єктом. Посадові особи органів державної влади та інші уповноважені особи можуть отримати інформацію як за об’єктом, так і за суб’єктом нерухомого майна.

      Для того, щоб скористатися електронними сервісами, достатньо зробити 5 простих кроків:

  1. Зайти на оновлений сайт Мін’юсту та обрати розділ “Онлайн сервіси”.

  2. Обрати розділ “Державні реєстри” та обрати необхідний.

  3. Ввести пошукові дані.

  4. Зачекати близько 20-30 секунд на формування документу.

  5. Сплатити послугу власною банківською карткою.

  6. Роздрукувати документ.

 

      Переваги електронних онлайн сервісів:

  • Отримання послуги на сайті Мінюсту займе не більше 5 хв.

  • Сайт працює в режимі 24 години на добу 7 днів на тиждень.

  • Введення електронних сервісів дасть змогу звільнити реєстраторів та зекономить час, які спеціалісти зможуть виділити наданню інших послуг.

  • Клієнти не мають контактів з чиновниками, тож повністю ліквідовується корупційна складова.

 

       Департамент “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку”