ЦНАП підтверджує мету свого створення
Як показав моніторинг кількості наданих послуг, 12 січня 2015 року до «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради звернулося (за даними електронної черги) 577 суб’єктів звернень. Серед найпопулярніших послуг — послуги міграційної служби (реєстрація місця проживання, оформлення паспорта громадянина України) та реєстраційної служби (державна реєстрація суб’єктів господарювання, реєстрація права власності на нерухоме майно).
Враховуючи щоденне збільшення кількості відвідувачів, роботу в новому 2015 році працівники ЦНАП розпочали із вдосконалення процедур та якості надання адміністративних послуг. Так 12 січня 2015 року в приміщенні ЦНАП відбулося навчання адміністраторів, державних адміністраторів ЦНАП з представниками Волинської обласної державної адміністрації.
Питання, що обговорювалися на навчанні:
- створення порталу адміністративних послуг міста Луцька;
- запровадження sms-інформування суб’єктів звернень (про готовність результату послуги);
- оновлення електронної черги.
Практичні навики роботи працівникам ЦНАП допомагали набувати посадівці облдержадміністрації:
Роман Матвійчук – заступник керівника апарату – начальник організаційного відділу Волинської облдержадміністрації,
Андрій Конрад — начальник відділу інформаційних технологій,
Олександр Король - заступник начальника відділу інформаційних технологій.
На зустрічі обговорено шляхи та терміни впровадження змін, що сприятимуть підвищенню якості надання адміністративних послуг, забезпечать доступність суб’єктів звернень до інформації про адміністративні послуги.
Департамент ЦНАП