1. Головна
  2. Оперативна інформація

Депутати міської ради затвердили Програму створення Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку

       ЇЇ мета - створення належних умов для забезпечення ефективного надання адміністративних послуг замовникам; постійне поліпшення якості їх обслуговування; надання інформаційно-консультаційних послуг; координація діяльності виконавчих органів міської ради, підприємств, що належать до комунальної власності міста, щодо надання адміністративних послуг. Про це присутніх поінформувала начальник відділу звернень громадян міської ради Лариса Карп’як.

            З її слів, сьогодні перед суспільством стоїть одна із найбільших проблем – потреба в розвитку та підтримці довіри громадян до суб’єктів місцевого самоврядування та інших органів влади. У період з травня по червень 2011 року Центром досліджень місцевого самоврядування було проведене щорічне дослідження стану задоволеності населення міста Луцька рівнем надання йому послуг. Основною метою дослідження було зібрати кількісну інформацію про якість, ефективність та повноту послуг, що надаються міськими службами, та розробити рекомендації для органів місцевого самоврядування задля поліпшення якості послуг, що надаються населенню.

            За результатами дослідження майже половина – 47 % опитаних мали досвід звернень до представників органів місцевого самоврядування. Проте понад 19,2 % тих, хто звертався з проблемою, не були задоволені результатами свого контакту. Результат контакту тією чи іншою мірою задовольнив 58 %. Серед основних причин невдоволеності називались надмірна кількість часу, що знадобилась для розв’язання питання (40 %). Жителі міста виявили проблему дефіциту інформації як досить гостру. Це ж стосується і поінформованості населення про діяльність органів місцевого самоврядування. Переважна більшість опитаних (36 %) вважають себе мало або зовсім не поінформованими про таку діяльність.

            Лариса Карп’як також презентувала депутатам проект розташування робочих місць в  Центрі надання адміністративних послуг, що знаходитиметься на вул. Лесі Українки, 35 (приміщення Будинку побуту). Всього, на першому поверсі, 16 працівників обслуговуватиме лучан щодо надання їм необхідної інформації. Також вона зазначила, що всі адміністративні послуги надаватимуть виключно на першому поверсі приміщення, щоб унеможливити прямий контакт посадової особи, яка готує довідки з безпосереднім замовником. Крім того, у приміщенні будуть передбачені пандуси та спеціальні санітарні кімнати для людей з обмеженими можливостями, діятиме дитяча кімната. 

       Депутатів цікавили питання впорядкування транспортного потоку через вулицю Горького, паркування. З цього питання доповів начальник управління містобудування та архітектури Юрій Казмірук.

       Лариса Карп’як також повідомила, що фахівці міської ради ознайомилися з досвідом функціонування такого центру у Вінниці, Івано-Франківську, а також за кордоном. Тому, після детального і грунтовного аналізу всього побаченого, в Луцьку буде впроваджено найкращу практику ЦНАПу.

            Міський голова Микола Романюк висловив сподівання, що такий Центр дозволить значно спростити процедуру надання послуг замовникам, зробить її прозорою і доступною.

            Потому депутати більшістю голосів підтримали проект рішення «Про затвердження Програми створення Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку» і приступили до розгляду решти питань порядку денного.

 

            Відділ інформаційної роботи міської ради

            (777904, 777946, 724727, 720665)