Депутати ознайомилися з роботою ДП “ЕВОДА ТРЕЙД” та Муніципального сервісного центру
Дочірнє підприємство ДП “ЕВОДА ТРЕЙД”, засновником якого є КП “Луцькводоканал”, було створене у 2019 році. За три роки роботи, не отримуючи бюджетного фінансування, валовий дохід підприємства склав 564 млн грн, до державного і місцевого бюджетів сплачено 7,7 млн грн податків, чистий прибуток становить 3,2 млн грн. Під час дня депутата на ДП “ЕВОДА ТРЕЙД” та в його структурному підрозділі – Муніципальному сервісному центрі (МСЦ) – побували секретар Луцької міської ради Юрій Безпятко, депутати Андрій Лучик, Віталій Бондар, Андрій Разумовський, Михайло Наход, Алла Надточій, Микола Дуда, Дмитро Грачов.
Як повідомила присутнім директор ДП “ЕВОДА ТРЕЙД” Наталія Пасічник, підприємство працює в трьох напрямках — постачає електроенергію юридичним особам (здебільшого державним та комунальним підприємствам), постачає природний газ підприємствам та населенню. Третій напрям роботи ДП “ЕВОДА ТРЕЙД” — Муніципальний сервісний центр. В ньому споживачі можуть укласти договори на водопостачання та водовідведення, на опалення, постачання гарячої води або на вивіз сміття. Можна також подати показники лічильників, з’ясувати всі питання, що виникають з приводу нарахувань. “Людям, це зручно, – зазначила Наталя Пасічник. – Щоправда до війни відвідувачів було більше. Наразі їх кількість трішки зменшилося. Бувають дні, коли в центр приходять до 100 чоловік”.
За словами директора МСЦ Дениса Бутоліна, центр проводить обрахунки в сучасній білінговій системі. Важливим питання, яке вирішили фахівці МСЦ, було створення єдиної бази даних, що зводить інформацію про нарахування і забезпечує можливість як електронної оплати за послуги, так і для оплати в касах чи терміналах. Крім того, центр надає послугу з об’єднання даних в Єдиний паперовий рахунок, відповідно до вимог Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.
У ході зустрічі депутати ознайомилися із особливостями роботи ДП “ЕВОДА ТРЕЙД” та Муніципального сервісного центру в умовах воєнного стану, специфікою ціноутворення на енергоносії, перевагами обслуговування клієнтів в МСЦ порівняно із банківською системою. Присутні мали можливість поставити запитання, які їх цікавили, та отримати на них відповіді.
Управління інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 777937, 727427)