Депутати прийняли рішення про затвердження Програми дистанційного обслуговування місцевих бюджетів
Начальник управління Державної казначейської служби України у м. Луцьку Волинської області Наталія Медунецька просила депутатів виділити кошти на придбання чотирьох компютерів та багатофункціонального пристрою для спрощення та оптимізації взаємодії розпорядників та одержувачів бюджетних коштів у процесі казначейського обслуговування в територіальних органах Казначейства Волинської області.
За словами доповідачки, розпочато процес запровадження електронної форми обслуговування клієнтів за допомогою програмно-технічного комплексу «Клієнт казначейства – Казначейство» з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису та сучасних інтернет-технологій, у зв'язку з чим виникла необхідність у розроблені нової Програми.
Сучасний стан розвитку телекомунікаційних систем та інформаційних технологій, наявність необхідної нормативно-правової бази щодо використання електронного цифрового підпису створили всі передумови для запровадження повноцінного, юридично значимого, електронного документообігу в органах державної влади.
Реалізація завдань Програми сприятиме оптимізації процесу казначейського обслуговування розпорядників та одержувачів коштів місцевого бюджету: зменшення витрат на підтримку процесу виконання бюджетів усіх рівнів завдяки відмові від потоку вхідних та вихідних паперових документів; оперативність в прийнятті управлінських рішень; постійний моніторинг руху грошових ресурсів установи; постійний контроль за проходженням та витрачанням бюджетних коштів; прискорення обробки інформації, спрощення проходження платежів та обслуговування розпорядників бюджетних коштів усіх рівнів; зменшення кількості візитів клієнтів до органів Казначейства та скорочення часу на їх обслуговування.
Відділ інформаційної роботи міської ради, 777904, 777946, 724727, 720665