1. Головна
  2. Оперативна інформація

Дякуємо відвідувачам ЦНАП за довіру

Дякуємо відвідувачам ЦНАП за довіру

З вами ми постійно розвиваємося, надаємо комфортний сервіс, вдосконалюємося та доповнюємо реєстр новими послугами. Щодня ставимо високі цілі й активно працюємо над їх досягненням.

За два місяці роботи від початку року у ЦНАП міста Луцька звернулося 45 тисяч 420 відвідувачів, яким було надано 44 тисячі 541 послугу. Найпопулярнішими з них були: видача довідки щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи; видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих осіб у житловому приміщенні/будинку; реєстрація місця проживання особи; видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки; надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку; зняття з реєстрації місця проживання особи; надання грошової та матеріальної допомоги малозахищеним верствам населення міста; державна реєстрація права власності на нерухоме майно; надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; реєстрація декларації про готовність об`єкта до експлуатації.

Відділом оформлення біометричних документів та реєстрації актів цивільного стану було прийнято документи для оформлення 4-х тисяч 247 паспортів громадянина України для виїзду за кордон та 949-ти паспортів громадянина України у формі ID картки. Разом з тим було зареєстровано 46 шлюбів в рамках реалізації проекту «Шлюб у скорочені терміни».

Відділом реєстрації бізнесу проведено державну реєстрацію 299-ти фізичних осіб-підприємців та проведено припинення — 284-х. Також проведено державну реєстрацію 77-ми новоутворених юридичних осіб та 12 подали документи на припинення діяльності.

Про це команда ЦНАП повідомила під час підведення підсумків діяльності департаменту за січень-лютий 2019 року за участі профільного заступника міського голови, керуючого справами виконкому Юрія Вербича.

“Щодня ми бачимо, яким правильним рішенням було створення ЦНАП у місті Луцьку, - зазначив Юрій Григорович. - Спочатку ніхто не вірив в універсалізм адміністраторів, але ви своєю роботою довели, що це можливо. Хоч і робота у вас нелегка, ви знаходитеся так би мовити на “передовій”, але вам вдається надавати послуги швидко і якісно. Ви є одним з найкращих і найпрогресивніших департаментів, на вас рівняються інші, ви задаєте рух і ніколи не зупиняєтеся на досягнутому. У вас чудова команда. Ми вами пишаємося”.

 

За два місяці роботи маємо чим пишатися, адже ми — одна команда, яка працює на результат. Так, відтепер інформаційна картка та заява на будь-яку адміністративну послугу доступна онлайн на сайті Луцької міської ради у розділі “ЦНАП” - “Адміністративні послуги”. Запроваджено нову послугу - “Публікація оголошення про втрату оригіналу документу”. 18 послуг надано за моделлю “мобільного адміністратора”. Підписано узгоджене рішення з Головним територіальним управлінням юстиції у Волинській області щодо організації надання адміністративних послуг з державної реєстрації актів цивільного стану через ЦНАП міста Луцька.

Маємо чимало і проблемних питань над вирішенням яких працюємо спільно з керівництвом міста, адже в центрі діяльності ЦНАП, перш за все, стоїть людина, яка за один прихід в департамент має отримати комплекс послуг швидко та якісно.

Щомісяця ми опрацьовуємо відгуки та пропозиції наших відвідувачів, дослухаємося до скарг, посміхаємося від подяк і намагаємося зробити так, аби з кожним новим приходом громадяни отримували найкращий сервіс.

Дякуємо, що користуєтеся нашими послугами! Ми працюємо для Вас!

 

Департамент “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку”