ДКП “Луцьктепло” нагадує на необхідності своєчасної оплати за спожиті послуги
Шановні споживачі, незважаючи на період карантину, ДКП «Луцьктепло» надавало, і продовжує надавати послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання, і розраховує на їх оплату.
Одним з найбільших викликів для кредитора є ризик неповернення боржником взятих на себе зобов’язань. Як надавач послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води, ми беремо на себе великий ризик несвоєчасної оплати споживачем послуг, отриманих впродовж попереднього місяця. Саме так, бо – до прикладу – в березні споживач отримує рахунок на послуги, спожиті в Лютому. Тобто, тепло та гаряча вода надаються в своєрідний кредит. При цьому самé ДКП «Луцьктепло» також бере в борг у своїх постачальників природного газу, електроенергії, холодної води, а вони, в свою чергу, сподіваються на своєчасний та повний розрахунок за надані ресурси.
Різниця у взаєминах між цими ланками в тому, що не зважаючи на несвоєчасність або й відсутність розрахунків споживачів з ДКП «Луцьктепло» ми (згідно чинного законодавства) не маємо права припиняти надання послуг населенню. Але можемо вимагати здійснення своєчасних розрахунків та погашення заборгованостей попередніх періодів. В дещо іншій позиції є, до прикладу, постачальники природного газу. Не тримаючи рівень розрахунків за спожитий природний газ на належному рівні – щонайменше 90% – ми ризикуємо не отримати ліміти природного газу на наступний місяць, і ставимо під питання можливість надання послуги з гарячого водопостачання протягом неопалювального періоду.
Змушені констатувати, що рівень розрахунків населення за лютий 2020 року критично знизився (впав на 25% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року), а як наслідок підприємство балансує на межі неотримання лімітів. Викликає занепокоєння низький рівень розрахунків і тому, що розмір нарахування за послугу з централізованого опалення в лютому 2020 року найнижчий за весь опалювальний період, про що свідчить динаміка вартості 1м2 опалювальної площі.
Як зазначено вище, несвоєчасний розрахунок може призвести не лише до припинення надання послуги з гарячого водопостачання протягом неопалювального періоду, а й ставить під питання якість підготовки до наступного опалювального сезону, проведення профілактичних ремонтних заходів та запланованих капітальних ремонтних робіт.
Розуміючи, що можливості пересування під час карантину обмежені, наполегливо рекомендуємо освоїти можливість оплати за послуги через Особистий Кабінет побутового споживача ДКП «Луцьктепло». Інформацію про реєстрацію в Особистому Кабінеті можна отримати, перейшовши за посиланням або переглянувши новину. Також отримати консультацію щодо реєстрації можна в Центрі обслуговування споживачів, доступному за тел. +38 (0332) 77-32-00, моб. +38 050 438 9286 або Viber +38 050 250 1021.
Дотримуйтеся своїх зобов’язань перед підприємствами комунальної сфери, аби ми могли нести тепло і затишок у ваші оселі.
ДКП «Луцьктепло»