До уваги жителів та суб’єктів господарювання територіальної громади!
Повідомляємо, що на виконання вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, 30.03.2023 о 15 годині у приміщенні департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Луцької міської ради (м. Луцьк, вул. Лесі Українки, 35) відбудеться громадське обговорення у форматі “круглого столу” проєкту регуляторного акту — рішення виконавчого комітету Луцької міської ради “Про Правила розміщення та функціонування тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Луцької міської територіальної громади”.
На захід запрошуються юридичні та фізичні особи, їх об’єднання, представники ЗМІ, представники відповідних державних органів та виконавчих органів міської ради.
Департамент містобудування, земельних ресурсів та реклами міської ради